2010. január 9., szombat

Nálatok is?:)

Nálatok is felajánlja mostanában a google, hogy lefordítja a blogokat? Most kipróbáltam és majdnem lefordultam a székről a röhögéstől. :))))))))))) Csak egy rövid bekezdést megoszatnék veletek, kiemelvén a kedvenceimet:)))))

"Szia! How are you doing? Adódtak az én szokásos év eleji, lassú, mint a melasz-féle start. Érzi magát ugyanúgy is? A testem fáradt és fájó a ricsaj az ünnepek. Még a régi kis ónedény az álmos seb. Sajnos nőttek elfogadni ezt az éves esemény. Választotta, hogy kilépjen a gondolkodás túl sok, vagy feszülten az agyban, mint én szeretném nevezni, természetesnek tűnik számomra, ebben az évszakban. Ez egy nagyon unalmas és zsibbadt érzés, mintha lefeküdtem, felkeltem, de az agyam úgy döntött, hogy akart maradni alvó üzemmódban van. Brain székrekedés! Hehehehe! (Nem hiszem, hogy csak azt mondta, hogy, és legfőképpen, hogy van az ideg, tegye meg!) "


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails