2010. január 5., kedd

blogszülinap:))


Bizony-bizony, már két éve és egy hónapja hablatyolok itt nektek mindenfélékről. Azért ez idő alatt sikerült pár jó szokást is megtanulnom, ilyen például a give away:)))

Oh, yeah, I've been writing here for 25 months about everything. I've picked up some good habits too - like give away:)))


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én már most unom ezt a szürke téli egyhangúságot... vigyünk hát színeket a télbe!!! És ha még a szőröset is szeretitek, itt a helyetek:))) Ugyanis ebből a színátmenetes mohairből kötögetek éppen egy ilyen sálat, amihez kanyarintani fogok valami klassz kis brosst. A fényviszonyok miatt azonban úgysem tudnám vasárnap előtt megmutatni, ezért már most megnyitom a játékot:)) Azt kérem, az jelentkezzen, aki jó szívvel el is használná a sálat!!

I don't know, how do you feel, but I'm fed up with this grey and flat winter... let's colour it! And if you also like hairy, this is your place:))) Because I'm knitting a scarf like this made of this colourful mohair wool and I'm going to make a brooch for it. Because of the dark light I won't be able to make a nice photo of them until Sunday, so I thought to start the game right now:)) I'd like to ask you to check in only if you would wear the scarf!!


A szabályok: a sorsoláson szimpla eséllyel indul, aki itt kommentet hagy;
dupla eséllyel, ha rendszeres olvasóm és ezt jelzi is (lehet az akármilyen más reader-ben is, csak írjtok meg);
tripla az esély, ha a fenti képet kiteszi a blogján (akár oldalsávban) és/vagy ír a játékról (és ezt is jelzi kommentben, hogy követni tudjam).

The rules: you have one chance if you leave a comment here;
two chances if you are my regular reader (you can be that in any other reader, just tell this);
three chances, if you take this photo into your blog and/or write about the give away (and tell this in the comment).


Szóval, játékra és színesedésre fel... egészen január 20-án este hatig:)))

So... let's play the game and be colourful... until january 20, 6 p.m.:)))


Ui.: Több titkos szál is húzódik még itt körülöttem, egyrészt tegnap este küldtem el a 3 PIF ajándékot, másrészt az imént aktiváltattam a Meska boltom. Amint zöld utat kapok az oldal üzemeltetőitől, jelentkezem:) Jah és még ebéd közben is tangós videókat bámulok és koreografálok, szombaton lesz az első esküvős táncpróbám a párral:))

Ps.: Here are many secret projects around me, I sent my PIF presents yesterday evening, and I've just activated my online shop in a Hungarian creative webshop. When my shop will be active, I'll show you the goodies:) And I'm watching tango videos and making the coreography even during having lunch too, our first meeting will be on Saturday with the engaged couple:))

92 megjegyzés:

MARIKA írta...

HÚÚÚ már itt is vagyok jelentkezem a játékra !
Jó magam is gondolkodom hogy indítok és az is szülinapi játék.

Ejjkukk írta...

Ez egy boldogságos nap: Boldog szülinapot a blogodnak, nekünk meg még több KicsiKatót! :D

MARIKA írta...

Jaj hát sietségemben nem elfelejtettem :(
Boldog szülinapot a blogodnak :)!.

Teca írta...

Szép ünnepet, és köszi a lehetőséget! :)

Mici írta...

Hínnye! Akkor van dolgod! És a tripla esélyhez egy kicsi nekem is, mert az első kettő stimmel, a harmadik feltételnek meg majd megfelelek, és kibiggyesztelek a blogba. Na de kinek is adhatnál egy ilyen szépséges sálat, ha nem olyasvalakinek, aki most is orrig felhúzott garbóban ücsörög a gépe előtt, mert folyton fááááázik a nyaka, meg az álla, meg az orra. Amúgy a lába is, de arra ugye már végképp enm jó a sál.
Szóval, szerencse fel!
Neked meg boldogságos 2 éves egy hónapos blogságot, és jó felkészítést a táncira!

Julcsi írta...

Szerintem nincs olyan, aki ne használná jó szívvel!:)) Én itt vagyok mindenhogyan, de ezt úgyis tudod. Ja, és a blogomban is jelzem a játékot.
A blogodat és a te áldott, jó szívedet pedig a Jóisten éltesse még sokáig!:)

Hunszil írta...

DE jó, még úgy se játszottam veled, na most:)
1. BOldog BLogszülinapot............ sok-sok új munkát, örömet, vidámságot és jókedvet kívánok!
2. Én is didergős lettem ( ma reggel hólapátolás közben ) így hát 3-as eséllyel indulnék a sálért, remélem addig esik a hó és hideg is lesz, hogy használjam :)Na ez csak vicc..............lesz hó jövőre is:)
Köszönöm a játékot és hamarosan felteszlek a blogomra.

Erzsébet írta...

Gyönyörűek a szinei annak a pamutnak - szeretném a belőle készült sálat!
Köszi a lehetőséget rá!

Edina írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! :) Nagyon szeretném a sálat, sietek is kirakni a blogomba a felhívást, hogy megfeleljek a háromszoros esélynek! :)

Barbi írta...

Itt vagyok én is! Naná, hogy kell egy színes nyaki! :D
Ez volt a komment rész! Ja, boldog blogszülinapot, és így tovább! :D

Barbi írta...

Visszalinkeltem. Kitettem az oldalsávba a játékodat! :D
És természetesen rendszeres olvasód is vagyok, ha nem is mindig írok megjegyzést, de sokszor jövök ám! :D

Ahama írta...

BÓÓÓLdog szülinapot :) Két év nagyon szép kor már egy blognak, örülök, hogy lankadatlan jókedvvel írod, mi meg hasonló jókedvvel olvassuk :))
Még sokszor két évet!

(annyiszor jövök, hogy biztos voltam benne, hogy fent vagyok a rendszeres olvasói listádon, de nem találtam magam :( - ??
a saját helyemen fent van a blogod, mint rendszeresen olvasott.
Hogy pótoljam, próbáltam feliratkozni de elutasít - mi van ezzel a bloggerrel??) mindegy, akkor kettes vagy hármas eséllyel, :)P, de indulok a játékban!

SDAnita írta...

En sem maradhatok le ! Nana, hogy tripla eselyt szeretnek. Mar irtam is a blogomra egy bejegyzest a jatekodrol ! http://sdanita.blogspot.com/2010/01/jatek-kicsikatonal.html
Es bizony folyton fazok. Meg nyaron is kepes vagyok nyakig-pledbe burkolozni a kedvenc fotelemben :-)

Dóri írta...

Boldog blogszülinapot kívánok én is. Először nem is a címre, hanem a képre figyeltem fel. Érdekes, hogy ezek a színek állnak a leginkább közel hozzám, mégse nagyon van ilyen színű ruhadarabom. Év végefelé vettem két pulcsit, amihez passzolnának. Úgy látszik kezdenek kialakulni a színeim. :)
Háromszoros eséllyel vágok neki a játéknak. Köszönöm a lehetőséget. :)
http://mitmuveltem.blogspot.com/2010/01/kicsikato-blogszulinapja.html

ercsu27 írta...

Játékon kívül szeretnék gratulálni a blogodhoz, és egy kérdésem is lenne: ha szeretnék egy olyan szitakötős brosst, mint a tiéd, akkor elkészítenéd nekem? Ha már úgyis mindjárt nyitod a meskádat! :-)

Edige írta...

Hát... ezek a színek engem is játékra csábítottak.
Már régóta rendszeres olvasód vagyok és mindjárt kiteszem a felhívást is a blogomra.
Boldog szülinapot! Magamnak pedig: hajrá!!!

Compot írta...

Szia! Most találtam rá a blogodra, és tetszik, úgyhogy a rendszeres olvasóid között is regisztrálok. Egyúttal a játékra is jelentkezem!
További szép szülinapot!

Abile írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz és kívánom - már csak magunk miatt is :o) - hogy még sok-sok évig "hablatyolj" itt nekünk! :o)

martimez írta...

boldog szülinapot!

Diagonalt írta...

Boldog szülinapot!(Nekem holnap lesz.Éljenek a januáriak!)Rendszeres olvasód is vagyok:)

Eszter

K.L.Julcsi írta...

Gratulálok!

(Megfelelek mindhárom feltételnek:o)

Szegusz írta...

Gratulálok! Én is szeretnék jelentkezni a játékodra! Mind3 feltételnek megfelelek! :)

Kalex írta...

Nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok,... és még legyen nagyon sok, mert jó hogy vagy Nekünk!
Mindhárom feltétel teljesítve!
Pussz

Csilla írta...

Nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok! Jöttem játszani, mind három feltétel teljesítve :)

Ibcsy írta...

Hát, erre már nekem is jelentkezni kell! Az első két feltétel teljesítve, igyekszem a harmadikat is!
Boldogságos szülinapot:-)

latinka írta...

Gratulálok az évfordulóhoz! Én is szeretnék játszani,feltételek teljesítve!

rozandi írta...

Gratulálok a blogodhoz, és kívánom, hogy még sokáig hablatyolj nekünk. Mivel imádom a sálakat, mindhárom feltételedet teljesítettem. Köszi a játékot!

Mammka írta...

Nahát!Ilyen ajánlatot és szülinapot ki nem lehet hagyni!:)KicsiKatós sál?Nanáhogy!:)
Legelőször: Isten éltessen a blopgoddal együtt!!!Boldogság.,hhogy "ismerhetlek" !!!!
1.kommentet hagytam ezennel.:)
2.Rendszeres olvasód vagyok.:)
3.kiteszem a sál-szálakat a blogomra.:)

Apropó!: te vagy az,aki a madáretetős topikon irogatsz és szuper madaras fotókat teszel fel?Ha igen,akkor jól titkoltad.:)De utolértelek Vacskamatinak köszönhetően.:)

Compot írta...

Nos, itt a második kommentem, jelentem, kitettem a képet a blogomon.

hildiko írta...

Boldogságos szülinapot Kívánok!

Üdv: Ildikó

Köszönöm a lehetőséget.

Kriszta írta...

Nagyon boldog blog szülinapot kívánok!
Mind a 3 feltételnek eleget tettem!
Drukkolok magamnak, hogy legyen egy szép nyakbavalóm!

Larisa írta...

Hello!
I became a new reader of your blog. I linked this candy on sidebar in my blog. And I leave a comment that I want to win this. So have I 3 chances to win it? Thanks )))) Hugs from Larisa

Mammka írta...

http://mammka.blogspot.com/2010/01/kicsikato-blogszulinapja.html
itt írtam bejegyzést a játékodról.:)

Ukka írta...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I ama follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

eli írta...

En is am itt vagyok...es szurkolok magamnak:-)))
Es boldog blog szulinapot:-)

Csipcsilla írta...

Huhúúú! Ennyi mennyi minden jóságot összehordtál ide nekünk!
Előszöris isten éltesse még sokáig a blogod, legyen hozzá sok szép alkotásod, sok sikert és sok vásárlót a meskához!
Ezennel jelentkezek a játékra és igenis rendszeres olvasója vagyok a blogodnak (kicsi foltos gomba-képpel , és ha megnyerném azt a csodaszép sálat nem kellenek postára adással bajlódnod, elmennék érte :-)))
Megyek, linkelek!

Lonci írta...

Nagyon boldog blog szülinapot:-)))
Nem szeretnék lemaradni, mert a fonal is nagyon teszik , a meleget is szeretem, szép is lesz:-)))
állandóan látogatok hozzád!
fel is teszem a felhívásodat!

csj írta...

Nagyon Boldog Blogszülinapot!
Gyönnyörű a fonal, biztos csodás sál lesz belőle, szeretném megnyerni!

ccsigaház írta...

Boldog blogszülinapot! Kettő feltételem megvan, rögtön meglesz a harmadik is :-)

böpörö írta...

Jelentkezem én is, mint rendszeres olvasód:))
Boldog szülinapot, és szorítok magamnak a sálért:)))

Jutus írta...

Én is itt vagyok és boldog blogszülinapot kívánok!!!
Ja és renszeres olvasód is vagyok és a jó meleg sálakat is imádom!!!:DDD

martimez írta...

A hármas "küldetés" teljesítve...:)

Krisztina írta...

én is szeretném... BoLdOG szülinapot! :)és igen, és is kiteszlek. ide: http://neita.freeblog.hu/ Gyere Te is játszani!

Cserfescsillag írta...

Szia! Ma lettem rendszeres olvasód. :) És jelentkeznék a játékodra is (meghirdetem a blogomon). Boldog Szülinapot KicsiKató-blog!

BCili írta...

A sál gyönyörű! Nekem is jól állna, főleg ezekkel a színekkel. Bár sálam van és használom is, ráadásul hasonló a színe mint ami nálad készül, mégsem állhatom meg, hogy a boldog születésnapot kívánjak! Sok sok bejegyzést és olvasót, a MESKÁhoz sikert kívánok!

Noyka írta...

Én is szeretnék jelentkezni és tripla eséllyel indulok, uh remélem szerencsém lesz, ráadásul sapka-sál mániás vagyok:D További jó alkotást kívánok.

Crear írta...

boldog uj evet! a zugolvaso :)

natti írta...

Boldog szülinapot.
Én kiraknám az oldalamra de olyan friss blogoló vagyok, hogy nem tudom hogyan is kell csinálni.
Én ma vagyok 40.

Mona írta...

Boldog szülinapot!
Gyönyörű a sál,én is nagyon örülnék neki,a szitakötős kitűző pedig a szívem csücske.Lehetne rendelni tőled,csinálnál nekem egyet?
A játékra is jelentkezem dupla eséllyel.

natti írta...

http://horgolda.blogspot.com/2010/01/jatek.html
A blogomon a kép és a link...de lehet, hogy valamit elbénáztam.

Naomi írta...

Istenke éltesse a blogodat és Téged is drága Kicsikató!!!

Egy ilyen mesés fonalból készült, mesésen megkötött sálért én is szeretnék játszani! Azt hiszem három esélyesként indulok!!! Az első kettő már adott is, a harmadik pedig perceken belül elnyeri aktualítását! :o)

Sok puszi és ölelés a Blogszülinaposnak!!! Nagyon sokáig csacsogj még nekünk! :o)

Bea írta...

Boldog blogszülinapot kívánok, és még további örömteli blogolást!
Milyen szinten táncolsz? irigyellek- én imádtam a társastáncot, de bizonyos fájdalmak miatt abba hagytam. (most a gerinctorna van soron.)

Bea írta...

Belinkeltem, kitettem, stb: tripla esélyes vagyok. :)

Gyöngyvér írta...

Nagyon boldog szülinapot! Csak így tovább!!!

Evelin írta...

ó jaj.. most bánom,hogy nincs blogom :) De szívesen kitenném a homlokomra a hirdetést... :D

Nagyon szépséges sál, imádom a színeket!

Boldog új évet, és boldog blogszülinapot :)

Evelin

Ena írta...

Én is boldog blogszülinapot kívánok! És jelentkeznék a játékra is. A képet mindjárt kiteszem úgyhogy tripla esély. További szép napot!

Ведьма írta...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I ama follower also and added a link to my blog http://tberezhnaya.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Tatyana

Compot írta...

Itt a harmadik bejelentkezésem, úgyhogy hármas eséllyel indulok a játékon. Szeretném ám megnyerni e szépséges fonalból a szépséges sálat én is!

Mismouth írta...

Szia :)

Szeretnék én is jelentkezni :)
Nagyon boldog blogszülinapot kívánok ^^
Nagyon sálmániás vagyok, ezért nagyon-nagyon örülnék a nyereménynek! :D

Szeretnék tripla eséllyel indulni, megis tettem mindent ez ügyben :)

http://vaskutimuvek.blogspot.com/2010/01/ujabb-jatekok.html

Szép napot :)

Zera írta...

Szia!
Most járok először a blogodon és teljesen lenyűgöznek a munkáid! Örülnék nagyon a színes sálnak...:) Növeltem rendszeres olvasóid körét és a blogomba is kitettem a játékot! :)

Aranka írta...

Boldog blogszülinapot kívánok. Eddig zugolvasód voltam, amit ezennel hivatalossá teszek és teljesítem mind3 feltételt a játékhoz való csatlakozáshoz. Üdvözlettel

Eszter írta...

A lányom biztos nagyon örülne egy ilyen sálnak.

Eszter írta...

Bejelentkeztem rendszeres olvasónak.

Eszter írta...

Reklámozlak a blogomban.

Ági írta...

Boldog blogszülinapot!!! :) nagyon tetszenek a munkáid, úgyhogy kiraktam a blogomba a játékod :)

Leila írta...

Boldog születésnapot!! Jómagam is szívesen játszanék, kétszeresen (kétszeres eséllyel:)

F.Gina írta...

Remélem, hablatyolsz még nekünk pár évig :))
Isten éltessen a blogoddal együtt!
Rendszeresen olvaslak hírcsatornán is, meg a bloglistámról is, és írtam bejegyzést is, meg kommenteltem is, már csak nyernem kéne :)))

deutsch írta...

én is jelentkeznék a játékra, és nagyon boldog blogszülinapot kívánok! :) csak így tovább!

kinga írta...

SZia!

Boldog blogszülinapot!:)

Triplán is jelentkezem a játékra, szép színű lesz a sál:)

deutsch írta...

előbb elfelejtettem, dupla esélyes vagyok! :D ez fontos ám, ha egy ilyen tuti kis sál a tét! mégegyszer üdv!

Karina írta...

Kedves Kató, boldog blogszülinapot kívánok neked!Nagyon szép dolgokat alkotsz, szeretnék ezért a szép sálacskáért játszani! Három eséllyel szeretnék indulni, ezért elárulom, hogy rendszeres olvasód is vagyok és a blogomon is közzéteszem a játékodat. További szépségeket kívánok neked és nekünk:)

lapappilon írta...

szia!
szeretnék veled játszani!
boldog blog születésnapot!

lapappilon@gmail.com

rendszeres olvasód vagyok
oldalamon kitettem képet

http://lapappilon.blogspot.com/2010/01/kicsikato-jateka.html

minden jó!
a legjobbakat!

Karina írta...

Csak ide teszem a játék felhívását, hogy könnyebben megtaláld: http://3fiaalkot.blogspot.com/2010/01/jatekok.html

Carrie írta...

Jelentkezem én is, brr, ez a hideg...
Rendszeres olvasó is vagyok, a képet is kiteszem. Boldog blogszülinapot!

Daisy írta...

Is szeretnék részt venni))) http://knit-world.blogspot.com/ helyezni a címlapon

Jandó írta...

Gratulálok, boldog blog szülinapot!:) Játszanék én is, minjárt ki is teszem a blogomra, így már tripla eséllyel indulok. A sál biztos nagyon szép lesz, és gyönyörűek a színei. Az biztos, hogy nagyon örülnék neki.

davir írta...

Én nem tudom, hogy eddig miért is nem jelentkeztem erre a játékra...
Boldog blogszülinapot és egy szuperjó 2010-es évet kívánok!

Éci írta...

Nagyon szívesen hordanék egy ilyen sálat, csodaszép! Kár, hogy még csak most találtam rá a blogodra! Meghirdetem a játékodat a blogomban és rendszeres olvasó is lettem!

Éci

Hermike írta...

Szia,
én is jelentkeznék a játékra:-)

nekem még van 2 hónap az első szülinapig:-)

Hermike írta...

Szia, és még a elolvasás előtt:-)
beletkeztem rendszeres olvasónak, illetve már is teszlek a blogomra:-)
:-)

Kriszta írta...

Jelentkezem, rendszeres olvasóddá váltam -nem csak a játék miatt!-, és máris viszem a képet a blogomra is!
Köszönöm a lehetőséget!

Rhyselaine írta...

1: Jelentkezem, jelentkezem, jelentkezem!
2: Már réges-rég rendszeres olvasód vagyok!
3: Bejegyzés is kipipálva!
Már csak imádkozni kell Fortunához!
Gratulálok az eddig elért eredményeidhez és még rengeteget kívánok Neked!:)

En írta...

Boldog szülinapot a bolgodnak :) Megkísétrem általad a szerencsémet. Olvaslak már, és viszem a képet is a bolgomra.

Rebecka írta...

I would like to be included in your drawing for the scarf. I want to be warm. :) The yarn is beautiful.

Bulika írta...

Hi! I have posted your blog candy in my sidebar! http://bulkabul.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Ágvi írta...

Szinte az utolsó pillanatban jelentkezek, boldog szülinapot!!!Két feltételnek tettem eleget a harmadik is készül! Mint új olvasó gratulálok a blogodhoz, gyönyörű!!!

Sofie írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok a blogodnak és remélem még akár egy nulla is kerülhet a kettes után :-)
A sál csodaszép, nagyon örülnék neki! A játékot kitettem a blogomba is. (sofie.blog.nlcafe.hu)

Főkolomp írta...

Hordanám, hordanám!!!!!
Boldog blogszülinapot kívánok.
Kitettelek a blogomban, + rendszeres olvasód vagyok!
Köszönöm a játékot!

Főkolomp írta...

Hordanám, hordanám!
Boldog blogszülinapot kívánok!

Patchwork írta...

Boldog blogszülinapot és szeretnék én is jelentkezni ezért a gyönyörű sálért a játékba! :)

Éva írta...

Isten éltesse sokáig az Ünnepeltet!
Egy ilyen gyönyörű sálat bolond, aki nem akarná hordani :))
Én csak szimpla nyerő lehetek, de bizakodom :)))
További szép alkotásokat és kitartást a bajban!!!

Insh írta...

Szia! Első körben azt szeretném megkérdezni, kilinkelhetem-e a blogod a blogomra? Még nincs rajta semmi, csak szeretném összegyűjteni azokat az oldalakat amik nagyon tetszenek (azaz azokat az oldalakat aminek tulajdonosai olyan dolgokat készítenek amik tetszenek :) ). Válaszodat előre is köszönöm :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails