2009. november 11., szerda

Rudolf, the red nose reindeer...

... had a very shiny nose:))) Végig ez a dalocska zakatolt a fejemben, amíg varrogattam ezeket a szarvasokat. A mintát Kaoka topicjából szereztem, de a zindex most kissé összevonta egy másikkal (most vettem észre...).
... had a very shiny nose:)) I was crooning this song while I was sewing these reindeers. I got the pattern from a Hungarian topic.


Polár párnahuzat vászon hátlappal.
The pillowcase is made of polar with canvas back.




20 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Nagyon édes lett:-)

MARIKA írta...

De aranyos!:))

Aranka írta...

Nagyon jó lett, és a szín összeállítás is igazán ünnepi. Honnan vetted a mintát légyszí áruld el!!

KicsiKató írta...

Használjtok ti is egészséggel:)

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=94138322&t=9130462

Kaoka írta...

Aranyos lett nagyon. :) De jó, hogy valaki megvarrta. :) Jól mutat így a tükörképével. Mostmár nekem is illene megvarrnom. :)

Aranka! A blogomban is megtalálod. :)

krisz írta...

Nagyon cukkancs lett!

Edina írta...

Nagyon jó lett! :)

Cicurka írta...

Hú! Nagyon tetszik! Ötletes, mint mindig!:*)

martimez írta...

Nagyon-nagyon cuki!
Kérhetek egy ilyen mintát?

martimez írta...

Ja most már látom?hülye vagyok:)))

Abile írta...

Nagyon mutatós ez a piros-fehér összeállítás... Szuper jó lett!

katafolt írta...

:-D,nagyon vidám lett !

Kalex írta...

Nagyon édesek a rénszarvasaid! :o) Látszik egyen jár az agyunk... épp most raktam fel az újabb bejegyzésemet, és jöttem hozzád, megnézzelek mi szépet alkottál,... na és mit látok? Nézd meg Te is! :o)

Náncsi írta...

De kedves:)) Jó kedvem lett tőle:)

grandmarockton írta...

BEAUTIFUL job IF they need a home mine is avvalible

KicsiKató írta...

Köszönöm a kedves szavakat! És még újat is tanultam - ezt a cukkancsot még sose hallottam:)))

Dear Grandma, thanks for your kind words:))

Márti írta...

Nagyon tetszik!!!! Szuper lett!!! :)

KicsiKató írta...

:)))))))))) Eddig észre se vettem, hogy 'red nose' helyett 'red noise'-t írtam a címbe:)))
- piros orr helyett piros zaj:)

bruercsi írta...

Cuki Rudik!

Sofie írta...

Nagyon nagyon jó lett! Köszi az ötletet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails