2009. november 15., vasárnap

csillagom...

A héten csillagokat varrogattam, amikből egy karácsonyi ihletésű asztali futó született.
I've sewn stars this week, which I pieced together a table cover of.

Bélést nem, csak egy vászon hátlapot kapott, amivel összetűztem és szatén ferdepánttal szegtem.
I didn't use lining, just stitched together with a back and satin bias tape.

Varrtam még két welcome házikót és egy varrós kosárkát tűpárnával, de tegnap elfelejtettem lefotózni őket, mielőtt átadtam:S Sebaj:)
I've also sewn two welvcome houses and a sewing basket with pincushion but forgot to take a photo. Never mind...:)

A heti terv-listám se piskóta, szeretnék elkészülni két adventi naptárral és 3 táskával (és ez a minimális, mondhatnám kötelező szekció, vannak még szabadon választható tételek, pl. karácsonyi díszek, kötött sál...:) Kénytelen leszek a lehető legkevesebbre csökkenteni a netezéssel töltött időt, az alvásról sajna nem tudok lemondani.
My to-do-list is so hard for this week, I have to sew two advent calendars and 3 bags. And these are just what I have to do, I can choose some other projects if I had time for them...:) I have to sit less inside my notebook, I cannot lower the sleeping time.
Szép hetet nektek!:)
Have a nice week!:)


15 megjegyzés:

MARIKA írta...

Jól be tábláztad magad.
Sok sikert a meg valósításhoz .

Silerika írta...

Hát tényleg jól bevállaltad Magad a jövő hétre! De ez sem semmi.:o)

Barbi írta...

Nagyon szép lett! :D
Jó munkát!

Ibcsy írta...

Nagyon szép lett a terítőd. Nem semmi terv:-)De neked biztos sikerül!

hildiko írta...

Nagyon szép terítőt varrtál!
A továbbiakhoz pedig jó munkát!

Üdv: Ildikó

Kalex írta...

Aztapaszta! :o) Nagyon kreatív vagy! Szép lett a futó! :o)
Jó munkát a jövőhétre!!!

bruercsi írta...

Szép lett a terítőd! Tetszik, hogy nem olyan szájba rágósan karácsonyi a színe.
Kár, hogy nem tudtad fényképezni a többi művedet.

kastanie írta...

Jó olvasni, hogy ilyen szépen haladsz a terveiddel, és szép a csillagos is.

Elizaniko írta...

Ügyes csajszi vagy ! :o)))

Abile írta...

Nagyon szép lett a terítő! Én is mindig arról ábrándozom, hogy leszokom az alvásról... mennyi minden készülhetne egy éjszaka alatt is! :o)

hortenzita írta...

Tetszik a futód! A magam részéről egy kicsivel több tűzést is el bírnék nézegetni, de hát ízlések és ...

Julcsi írta...

Nagyon szép lett! Nem szeretem a szatén ferdepántot, de itt nagyon jól mutat!
A munkához meg hajrá!:D

mammka írta...

Kató!Nagyon tetszik!!!!Olyan szépeket varrsz!
Tervem nekem is,mint a tenger.....)

davir írta...

Kedves Kató, köszönöm a jókívánságokat! :) Lesz-e jövőre nálatok új kiskutya?
Rengeteg terved van, de Neked biztos, hogy sikerülni fog! :)

KicsiKató írta...

Köszönöm a kedves szavaitokat!

Virág, egyelőre nem tudjuk, alaposan megrágjuk a dolgot, nem szeretnénk felelőtlenül bevállalni, de úgy tűnik, lesz valamikor jövőre:) (vagy csak remélem?:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails