2009. november 22., vasárnap

hát izé...:)

... úgy érzem, magyarázkodnom kell. Meg kellett állapítanom, a konkrét tervek megbilincselnek. Minél konkrétabban szövögetem őket, annál nagyobb a nyomás rajtam, persze annál jobban nyomaszt, ha nem sikerül teljesíteni. No, az utolsót sem sikerült:)) Ez a hét... Volt benne egy háziorvosnál oltásra váró este, egy fogfájástól nem alvós, egy bölcsességfoghúzásos, egy foghúzás utánis, egy szimplán lusta, egy hajnali négyig bulizós és egy ez ügyből kifolyólag extra-álmos-alig-bírom-nyitva-tartani-a-szemem fajta. És már itt is vagyunk a vasárnapnál:) Szóval minden összejött, de ma belehúztam, az egyik adventi naptárt reggel a nulláról kezdve teljesen készre varrtam. :)
I feel I have to explain... Plans smother me. I'm so stressed if I cannot perform them. Well, I couldn't do the last plan:)) This week was so... There was an evening at the doctor - waiting for the immunization, an evening with a terrible toothache, one at the dentist - wisdom tooth-extraction, one after the extraxtion, one with just a simple laziness, one at a party still 4 a.m., one after this with an I-cannot-make-my-eyes-open feeling. And we are here at this Sunday:) So this was a so fully week, but today I've given my best and have sewn this advent calendar. :)


Különböző méretű zsebek vannak rajta, némelyiken redwork jellegű hímzéssel.
There are different sized pockets with some machine embroideries on them.



Ez a naptár egy kedves megkeresés eredménye, ha megérkezett a cserecsomag, mutatom, mire csereberéltem:) Remélem tetszeni fog a tulajdonosának is:)
I hope the owner will like it too:)



Emellett majdnem teljesen kész a másik is, csak szaténszalagot kell vennem, amivel felkötözhetem rá a zsákocskáit. Ennyire futotta ma:))
Moreover I've almost finished another calendar.
És elhatározásra is jutottam, egy-két kivételtől eltekintve be is fejeztem idén a megrendelések teljesítését. Szeretném az adventi hétvégéket hangolódással tölteni, magunknak készíteni ezt-azt, készítgetni a tangó koreográfiát (egy kedves baráti pár fog egy szenvedélyeset táncolni jövőre a lagzijukon). Szóval szeretnék idén kicsit belassulni karácsony előtt és igazán várakozni és igazán ünnepelni. Ti hogy álltok a karácsony előtti stresszel?
And I realised that it's almost Christmas. I've decided that I don't want to have a working advent this year, so I try to accept less orders. I'd like to have quiet weekends with some sewing for ourselves, making a tango-coreography (I'll teach it for friends for their wedding). I'd like to waiting and celebrating really.

14 megjegyzés:

Mici írta...

Konkrétan az nem semmi, hogy nulláról eddig el lehet jutni. Gratula.... konkrétan. És hát a stressz az van itt mifelénk is eléggé. Olyannyira, hogy adventre majd készülődik valaki más. De Te legalább egy kicsit dorbézoltál, meg is szúrtak, ráadásul ha jól számolom kétszer is, mert a fogdoki is tutira szúrt, szóval Te aztán tudsz élni! :)

Kalex írta...

Katókám, semmi ok a magyarázkodásra, hiszen pihenés nélkül nincs alkotás! Persze a naptár csudajó lett, de azért pihenni kell!!!
Mondom ezt én, :o) aki tegnap hosszúra és görbére sikeredett éjszaka után - 30-at ünnepelve! - nem sokat aludtam és én is vágyom a pihenésre és a relaxra! :o)
No stressz, mivel ez a hosszú élet titka... vagy nem ?
Pihenj sokat, megérdemled, hiszen egész évben szorgoskodtál a KicsiKatós szépségekkel! :o)

Ibcsy írta...

Először is szuper lett az adventi naptár. Reggeltől estig nem semmi. Én nekem annyi varrni valóm lenne, hogy amikor volt egy kis időm, egyszerűen nem is tudtam, mihez kellene fogni:-(
Szombaton pedig moziba mentem. Arra is szükség van. feltöltödve egész vasárnap tudtam valamit bütykölni.

bruercsi írta...

Változatos esték, a fenébe is...
De talán az e heted már úgy alakul, ahogy tervezed!
Aranyos, kicsikatós naptárt rittyentettél!

ezkriszti írta...

Még szép, hogy a hajnalig bulizás is belefért!
Nálunk nincs igazi karácsonyi nyomás. Az egész család azt vallja, hogy az egész évben igyekszünk szeretni egymást vonalat erősítjük. Úgyhogy nem hajszoljuk magunkat/egymást túlzásokba semmilyen téren.

Abile írta...

Nagyon jó lett az adventi-naptárad!
Az nem semmi, hogy mennyi minden történt veled egy hét alatt....
Én is írogatom a listámat, hogy mi mindent kellene még készítenem... Néha odébbtolom, hogy na, ne... ezt nem bírom. Aztán újra előveszem és írok még hozzá!
Szóval nálam így telik a készülődés! :o))

Julcsi írta...

Stressz? Na én azt hírből sem ismerem. Nem vagyok hajlandó ismerni:)
Nincs kitakarítva? Nem baj, majd karácsony után.
Nem tiszták az ablakok? Az angyalkák erről ismernek meg bennünket.
Nem lesz 6 fogásos ünnepi menü? Nem baj, majd eszünk a nagymamáknál.
Nincs minden zugban karácsonyi dekor? A nappali mindig szép, a gyerekszobák meg úgyis mindig hangulatosak.
Az ajándékok meglegyenek, az a lényeg.

Edige írta...

Ez igen! Gratulálok!
Én is most érzem, hogy elfáradtam és már nem is kívánom a kötelező varrogatást. Persze mindig megfogadom, hogy jövőre másképp lesz, mert én igenis időben el fogok készülni mindennel... aztán...

KicsiKató írta...

Nagyon biztatóakat írtok, én is igyekszem idén kizárni a stresszt. Remélem, össze is jön:)))

Szép adventet nektek!

ccsigaház írta...

Boldog névnapot!

Abile írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok névnapod alkalmából!

KicsiKató írta...

De aranyosak vagytok!!! Köszönöm szépen:))

Csipcsilla írta...

Nem csak a remek naptárért kapsz tőlem valamit!! és boldog névnapot!
Kukk be hozzám!

KicsiKató írta...

Csipcsilla, nagyon kedves vagy, köszönöm!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails