2009. július 26., vasárnap

27

A tegnapi napom igen dolgosra sikeredett. Már a héten elkészítettem egy prototípust a csipesztartóból (forrás: Foltból varrt csodák), aztán elkészültek a hímzések, az összevarrás pedig pikk-pakk megvolt, az augusztusi névnapi ajándékok így kipipálva:)
Yesterday I was so busy, was just sewing and sewing… I made a ’first one’ of this clothes-pin-holder, than I made the embroideries, sewing-together was ready in a moment, so the nameday presents are ready:)

Már ami a női szakaszt illeti. A szomszéd bácsi bortakarót kapott, nagyon szereti a madarakat.
… for the girls. My uncle got a wine-cover, he loves birds.

És hogy lássátok, az élet nem mindig fenékig tejfel még egy olyan társsal sem, mint Géza, ide teszem az első próbálkozást is vatelinos hímzéssel. Siralmas és vicces egyben:)))
And to show you life isn’t always fairytale with such a nice friend like Géza, here’s my first trying with wad. It’s piteous and funny at the same time:)))

Nem utolsó sorban pedig egy gyors táska is elkészült, a tulajdonosra oly jellemző denevér és gitár díszíti:)
And here’s a really quick bag for one of my friends, a guitar and a bat decorate it:))



Mindezt délutánig lezavartam, este ünnepelni mentem:)) Én nem tudom, honnan gondolják a barátaim, hogy ennyire szeretem a csokit… :))))
All these things were ready till afternoon, I celebrated in the evening:)) I can’t imagine how do my friends think I like chocolates…:)))


22 megjegyzés:

viraganyuk írta...

Drága Kató!
Még egyszer boldog szülinapot kívánok:)))))
Pusz: Móni

Mamis írta...

Itt is kívánunk Nagyon Boldog Születésnapot!!!
A szerelésed pedig nagyon jó!
De még mindég hiányzik valami...)))

katafolt írta...

Nagyon boldog szülinapot !

Zazálea írta...

Édes-drága Katókám, még olyan háromszor ennyi esztendőt kívánok! :o)

Kicsoda írta...

szemtelenul fiatal vagy:-)
a gatya szerintem nagyon jo, en itt http://parfumduciel.blogs.marieclaireidees.com/ lattam hasonlot es mar nagyon gondolkodom, hogy csinalok egyet. ezek tenyleg stilusosak, azok ahol csak 20-30 cm-vel van lentebb az ulepe inkabb nevetseges. szoval ehhez kell majd valami extrem felso is:-)

Cicurka írta...

Boldogságos 27-et!!!! Tetszenek a készített cuccok. Régóta kacérkodom a csipesztartóval (valamelyik magazinban láttam) de még nem sikerült szereznem hozzá gyerekvállfát, mert csak 5 darabosban láttam (és mivel még nincs gyerkőc, így nem veszek akkora kiszerelést:-)).
Tetszik a törökbugyi:-)

Cicurka írta...

jajj, majdnem kihagytam....
Isteni a fehér tatyó!!!!!:-)

KicsiKató írta...

Köszönöm, lányok:)

Cicurka, ezek felnőtt vállfák, csak kicsit megnyirbálva fűrésszel:)))

Kicsoda, vágj bele, csuda vicces viselet:))

Judit írta...

Boldog szülinapot!!!!!!!!!!!!
A méhecskés hímzés nagyon aranyos:))

eli írta...

Nagyon, nagyon boldog szulinapot kivanok!!!A gatyo tok jo...:-)))
A csipesztartoid meg elkepesztoen szuperek...vicces en is augusztusban unneplem a nevnapomat:-))))))

Ibcsy írta...

Nagyon sok boldog szülinapot kívánok:-)
Nekem is augusztusban van a névnapom:-)
klasszak a csipesztartók!

Kaoka írta...

Boldog születésnapotkívánok KicsiKató! Igencsak sokat dolgoztál hétvégén, de meg is van a gyümölcse. Szépeket varrtál. A csipesztartó és a bortakaró is nagyon jó ötlet. Tetszik a fehér táska is:)

Edige írta...

Szeretnék én is nagyon boldog szülinapot kívánni! Amit egy nap alatt véghez vittél, azért az nem semmi!

Abile írta...

Boldog születésnapot kívánok! :o) Sok szépséges dolgot készítettél...

Kata írta...

Nagyon Sok Boldog Szülinapot Kívánok itt is!!!!!!!!!!!!!!!!!

Panti írta...

Boldog születésnapot kívánok!

bruercsi írta...

Csak nem eltelt egy év?! Boldog, boldog szülinapot!!!
Sok szépet varrtál és sok szépet kaptál!!!!

KicsiKató írta...

De bizony, rohan az idő... Ismét csak köszönni tudom a köszöntéseket:)

martimez írta...

Köszi,
és neked meg boldog szülinapot!
Nagyon ügyes vagy!

martimez írta...

És csini a bugyogód:))

Kalex írta...

Szia Kata! Ismét csak a távolból, de utólagosan is NAGYON SOK BOLDOG SZÜLINAPOT kívánok Neked! :o) Dobok mailt!
Pusz-pusz

Elizaniko írta...

Boldog szülinapot kívánok. Kicsit fáziskésében vagyok, bocsi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails