2009. július 21., kedd

dolgoztam:)

Óóó, az utolsó szerkesztésnél tűnt el rengeteg mondatom... Így csak gyorsan:) Ezt a táskát anyunak varrtam, akinek hatodikán lesz csípőprotézis-műtétje és szüksége volt egy táskára, ami nem zavarja a járókeretes rohangálás közben:) (Az első kép színhű.)
I sewed this bag for my mom, she will get a hip-prothesis and will need a bag which won't disturb her at running:) (First pic has true colours.)






Ha minden igaz, jövő szombaton kissé ad hoc jelleggel koncertet adunk Apostagon egy keresztény könnyűzenei fesztiválon és ismeritek az érzést, hogy 'nincs egy göncöm'... Na most van:) Fehér lenvásznat vettem, procionnal festettem, smokkoltam, kapott hímzett virágokat és most örömködök neki:)
We're having a concert next weekend and you know the feeling you have no clothes... So I sewed one:) I bought white fabric, dyed with procion, sewed it with gum-thread, made machine-embroidered flowers and I'm very happy with it:)




23 megjegyzés:

Kalex írta...

Ohhh, KicsiKató! Gyönyörű lett a smokkolt rucid... és a színe... elbűvölő! :o) Egy az ízlésünk mostanában!
Anyud mohazöld (?) táskája is nagyon kedves darab lett! :o)

KicsiKató írta...

Igen-igen, láttam a te fölsőd is, de akkor még nem tetszett a fazon. Aztán pénteken megláttam egy lányt egy ilyesmi fekete ruhában, aminek az alja ráadásul madeirás volt és azonnal beleszerettem. Na nem a lányba, hanem a ruhába:)))

Mohazöld, biza':))

mammka írta...

Valaki nagyon szép!!!!:)És szépeket varr....:)
A Csillagpont-on koncerteztek? ott van a 23 éves "kisebbik" fiam a szerelmével.(nagyon remélem,hogy ő lesz a második menyem.:)

KicsiKató írta...

Nem-nem, ez egy kétnapos fesztivál lesz augusztus első hetében Apostagon:)

Drukkolok a fiataloknak:)))

anyapötty írta...

Szia!Nagyon klassz a ruhád! Hasonlónak álltam neki én is csak az enyém nem lesz ilyen hosszú.A válladon az melltartópánt vagy a ruhapántja?

Bea írta...

Nagyon csini ruhád lett! És anyukád táskája is szuper!
Anyukádnak pedig mielőbbi felgyógyulást kívánok!!!

Edina írta...

Nagyon jó lett a ruci és a táska is!:)Ügyi vagy! :)

Mamis írta...

HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ!!!!!!!!!!!
Na ezek után szerintem fordított a rendszer, én kérek tanácsokat TŐLED!!!Ez tényleg jó lett!!!

bruercsi írta...

Mindig tetszik, amiket varrsz, de most ezek a csúcsok az összes közt!! A napraforgó amúgy is a gyengém, de a táska fazonja is csúcs! A neszi szuper hozzá! Na, és a ruha!...
Tökéletesen áll rajtad, varrjál még sok ilyet, mert nagyon illik hozzád!!! Gratulálok! :)

Abile írta...

Nagyon csinos vagy az új rucidban (is) ! :o)) A táskák szuper jók lettek! Gratula!

Zazálea írta...

Már azt... hittem, sosem írsz. Anyukádnak sok sikert, gyógyulást, kitartást, türelmet.... szegény.

Hauser Mária írta...

Nagyon szép, és biztos, hogy praktikus is. Gratulálok.
Mária

KicsiKató írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat:)))

A pánt az egy szép, spéci szilikonpánt, amiben van egy fekete köves/strasszos betét, pont ehhez a szetthez való, egyébként is feketék lesznek a kiegészítők:)

Anyapötty, ha ennél rövidebb, az még ruha?:)))

Az új kommentelőknek külön köszönöm a látogatást:)

Mamisom, pedig sehol egy nonfig...:)))

Anyukám is hálásan köszöni a rágondolást, főleg hatodikán...:)

Szép napot nektek!!

Kata írta...

Ez a tasi nagyon-nagyon szuper!!!!!
A ruci meg egyenesen mesés!!!!!!

Anyukádnak minden jót kívánok! :)

Ducika Ducila írta...

SZia! Anyudnak gyors felépülést kívánok! A táskája és a te ruhád nagyon szuper!

Csilla írta...

Nagyon szép lette a táska, nekem nagyon tetszik, hisz a gyengém a napraforgó :o)
A ruha is jól sikerült, csinike vagy benne :o)
Anyukádnak és is gyors felépülést kívánok!

Lidércke írta...

Nagyon szépek! Nekem legjobban a napraforgós tűzés tetszik. :)
A ruha is klassz lett. :)

Panti írta...

Csinos a ruha, s a táska is klassz lett!

davir írta...

A zöld meg a lila a kedvenc színeim és mindkét cucc nagyon szép lett! És ez a ruha ráadásul nagyon jól áll Neked. :)

Ahama írta...

Boldog szülinapot! :))

mmama írta...

Gyors gyógyulást Édesanyádnak !
Mint "összehalásztam" máshonnan a hírt, boldog születésnapot Neked.

KicsiKató írta...

Köszönöm, nagyon aranyosak vagytok!

Elizaniko írta...

Nagyon csini vagy !!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails