2009. május 28., csütörtök

az egyik legnagyobb csalódás...

… felnőtt létemben az volt, mikor egyik barátnőm közölte, hogy Bambi fiú. Felnőttem, leéltem 20 évet és végig hazugságban ringattak. A kegyelemdöfés az volt, mikor elhozta a kazettáját, ahol Bambi már APA… Egy világ omlott össze bennem, én azt hittem, lány. (Ennél már csak az volt durvább, mikor a kisfiúként diagnosztizált cicánk felnőtt és a tetőn a szemünk láttára hódolt be a szomszéd kandúrnak:)))

No, Bambi. Kicsit sok volt mostanság belőle. Az egyik óvodai csoport ballagására varrtam tarisznyákat, ők történetesen az Őz-csoport (voltak). Harmincan… harminc hímzett Bambival. Hát untam, megmondom őszintén. A szombati lagzi után (amin remekül szórakoztunk) dél körül kászálódtam az ágyból, mikor kiderült, hogy az eredetileg június 5-i ballagás, amit már előrehoztak másodikára igaziból ma van. Ergo ugrik a háromnapos hétvége, amit a varrásra szántam. Ergo ugrik a standard napi nyolc óra alvásom. De – amint a nagyok mondják – teher alatt nő a pálma… Az én esetemben a szemem alatti karikák azonosíthatóak a pálmával… De jelentem, sikerült! Sajnos jobb képeket nem tudtam készíteni, túl gyorsan zajlott minden:)

Well, I was so busy nowadays… I was aked to sew 30 little bags for little boys and girls with one design… It wasn’t so creative, but I’ve done it. It was hard because I thought I had still a few days but I wasn’t right. I love sleeping and I didn’t have enough time for it…:)




Ui.: Nyolc évnyi permanens internetellátás után pőrén, információk nélkül töltöm az estéimet már három napja, ugyanis szolgáltatót váltok, ami bőségesen olcsóbb, ha kimarad pár hét. Szóval ügyeskedek itt a munkás órák alatt, a levelekre is csak munkaidőben tudok egy-két hétig válaszolni. Azért igyekszem…:)

Update: A lényeget a nagy munkahelyi rohanásban lehagytam - ez a munka nem jöhetett volna létre, ha nincs Mamis, aki megalkotja nekem a mintát (kétszer is:). Nagyon köszönöm!!:)

28 megjegyzés:

Dia írta...

Kató! Minden elismerésem! Ilyen rövid határidővel, a betervezett munkarendet felrúgva ilyen gyönyörű tarisznyákat alkotni!!! Gratulálok!

tallina írta...

Ekkora csalódás után a második már semmiség lesz: Bambi igazából szarvas és nem őz ...
De a tarisznyáid gyönyörűek :-))))

Gabella írta...

Hihi! Az én fiam is most fog ballagni az őzike csoportból, ahol pontosan ez a beállítású kép a fő embléma. Csak talán az ellenkező oldalra néz Bambi.

Más! Nálunk olyan volt, hogy anyuéknál van egy cica, aki Rozi névre hallgat. És egyszer a húgom csalódott arccal közölte: Anyu! Nem hiszed el, Rozinak töke van! :D

Zazálea írta...

Katókám, hozod a formád mint rendesen.:o)

KicsiKató írta...

:))))

Köszönöm az elismerő szavakat. Hiába no, városi gyerek vagyok, hamarabb felismerek egy Animal Planetes ritkaságot, mint egy fácánt:)))

Csak csendben kérdem: az őz az a fiatal szarvas? Vagy ő a fiatal lány-szarvas? Vagy... izé, bekeveredtem:))

Gabella, némiképp megnyugodtam, hogy mások is küszködnek. Sőt, képzeljétek, egy barátom nyusziját vitte volna kiheréltetni (az állatorvos egyszer már megállapította, hogy fiú) és a nagy napra minden fiúságára utaló nyom eltűnt, már a doki se tudja fiú-e vagy lány:)))

Kalex írta...

Álmosan is ilyen aktív vagy, hát nem semmi!!! Gratulálok a sok szép tarisznyához!!! Biztosan nagyon örülnek a kicsik neki!!! :o)))

Csendben válaszolok: :o)
Az őz hímje a bak, nősténye a suta és a fiatal egyedeinek neve a gida.
Az őz és a szarvas két külön dolog, csak egy fajba tartoznak.
Remélem most mindenkiben sikerült letisztázni a kérdéseket! :o)

Kalex írta...

Ja és ez a Bambi nemének kérdése számomra is meglep, mert épp minap néztük kisfiammal a mesét, és újságoltam neki, hogy milyen szép törékeny ez a Bambi kislány... na erről ennyit :o))))))

mammka írta...

Kató! le a kalappal!!!!
Én is utálom az ilyen hajrá munkákta,pfú de nagyon!!!de nagyon szépen megalkottad és Mamis is!Ügyesek vagytok!!!!

Jót mulattam a bejegyzéseken!!!!:)))))

bruercsi írta...

Tudjátok miért gondoltuk közös erővel,hogy leányzó az a Bambi fiú? Mert olyan édes lányosi szinkronhangja volt. Na, de mire, jó, ha van az embernek egy gyereke,így már rég átestem a megvilágosodás megrázkódtatásán... :)))
Én akkor lazultam ki, amikor a masszívan lánynak hitt tengerimalacunk, Szófi ráugrott szegény, társnak hozott másik kislány cocának. Eszeveszett tempóban kaptam ki szegény kicsit Szófi rohama elől. Visszavittük a kislányt a kereskedésbe és hoztunk helyette egy fiút... ekkor ért a második döbbenet. Arra is ráugrott az addigra Samura átkeresztelt coca.
Álltunk a lányommal a ketrec mellett és azon tűnődtem, hogy na ezt most hogy magyarázom el az én 10 évesemnek. Adott ugyebár egy coca, akinek mindegy az alany neme, csak hoppsz, ráugrik...
Aznap elvoltunk ezzel a témával, nem is rossz, mert időben megtapasztalja a gyerekem, hogy el kell fogadni a másságot. :)
Gratulálok a 30 tarisznyához, nem kis teljesítmény! :) Képzeld, ha a tíz kicsi indián lett volna csoport jele!! :D

KicsiKató írta...

Ezért is imádok blogolni, csodásakat kuncogok:)))

És ha már lúd, legyen kövér: a kedvenc állatorvosos sztorim. Kiscicánk nagyon beteg, szombat este van, lázas... Irány az állatkórház. Portán megtudjuk, kábé öt éve bezárták (hiába, no, egészséges az állatállományunk), akkor irány a város legdrágább régiójának legdrágább nyitva tartó (és egyetlen) orvosa. Megvizsgálja a cicát, algopyrint ír ki neki, semmi kunszt. Mindez évekkel ezelőtt, kezd számolni, mindenért összeír ezreket, végösszeg hallatán mindnyájan lázasodunk már, nem csak a macska, mire megszólal a barátnőm macskanyávogással csörgő telefonja. A doki meg (aki az összegeket hallgatva nyilván baromi jó szakember lehet, aranyárban méri a szolgáltatásait) a ritmikus nyávogásra közli, hogy hát igen, ez várható éjszaka, hogy ilyen nyugtalan lesz szegény kiscica... Ha láttatok már szégyenben elsüllyedő arcot, na az övé az volt, mikor belehallózott a telefonba Márti...

Az már csak üröm az örömben, hogy rengeteg pénzért félrediagnosztizált, nem is kicsit, rengeteget szenvedett a cicus, mire meggyógyult.

Na, van még vicces állattörténetünk?:)) (10 évig csivavánk volt, kifogyhatatlan a tárházam:)

Kalex írta...

Én is jót derültem!!! :o))))))
Engem érdekelne a csivava - sztori is!!!
;o)

Mária írta...

Én meg elmúltam 40, van 3 gyerekem, és most tudom meg, hogy Bambi nem lány! Eddig azt hittem.

Abile írta...

Hááát lányok, fantasztikusan jól mulattam a beírásaitokon! :o)))
Engem nagyon ösztönöz, ha szűkös határidővel kell dolgoznom, ezért is hagyok mindent az utolsó pillanatra! ;o)

Mamis írta...

Ha ezt hamarabb megírod, hogy "Bambi" fiú és nem lány(mellesleg én sem tudtam!),akkor terveztem volna egy fiú és egy lány Bambit...)))
Örülök, hogy sikerült végezned!

Kata írta...

A Bambis sztori engem is meglepett!!!

A kis tarisznyák nagyon édesek, nagyon ügyes vagy, de hát ezt már tudjuk :)))))))))))

Dóri írta...

Bambi tényleg fiú???????? Hát ez nekem nem hiányzott mára. :( :DDDD

martimez írta...

Nekem mindig is fiú volt bambi...de nagyon szépek a tarisznyák.

Viki írta...

Bearanyoztátok a délutánomat :))))

Amúgy a szarvas és az őz nem egy fajba, hanem egy családba tartoznak (a szarvasfélék családjába). Mármint fejlődéstanilag. :)

Edige írta...

Gratulálok, nem kis meló lehetett.

Ibcsy írta...

Édes a történet:-) És aranyos lett Bambi, ügyes vagy!

Naomi írta...

Ez igen!!! Fantasztikusan ügyes és gyors vagy! Nagyon jók a tarisznyák!

Az én lelkivilágomban is volt egy hasonló törés! Teljesen biztos voltam benne, hogy a Micimackóban a Nyuszi lány!...és akkor felvilágosítottak, hogy nem! Én a mai napig biztos vagyok benne, nekem már az is marad! Különben is miért tenne a fülébe "hajcsavarót"??? :o))

Kovácsné Julcsi írta...

Nálunk is van egy Rozi,ő egy gyönyörű fekete aranyhörcsög.Szóval mi is úgy tudtuk,hogy lány,direkt azt kértünk.Ráadásul valami angóra féle és a hátsó részén hosszú fehér "szőrszoknya"van.De bizony Alizkámat (Ő a lányom)nem hagyta nyugodni a dolog,hogy miért hasonlít ennyire a lány hörcsög alakja a fiúéhoz.Egyszer amint nézegette lánykám a hörit rám nézett döbbenten,tágra nyílt szemekkel és közölte:ENNEK TÖKE VAN!

Kovácsné Julcsi írta...

Ja azóta a höri neve Rozálió,így mégis maradhatott Rozi :)

Sofie írta...

hm, Bambi nekem eddig nem öltött se fiú, se lány alakot, igazából el sem gondolkodtam rajta, de most azért sierült meglepnek, én is inkább kislánynak hittm. Dehát egyszer fel kell nőni...kemény az élet :-) Félre a tréfát, gratula a teljesítményedhez!

Kalex írta...

Köszi Viki, én is erre gondoltam, vagyis egy fajba tartoznak... :o)
Csak én nem tudtam magam ilyen szakszerűen kifejezni! :o)))

Cicvarek írta...

Egészen pontosan Bambi Virginiai szarvas, vagy Fehérfarkú szarvas, kinek-hogy tetszik. :-)

KicsiKató írta...

Már csak azt mondd meg, honnan szereztél erről tudomást?:)))

Cicvarek írta...

Nagyon röhögnél ha azt mondanám, hogy az egyetemen? Pedig de! :-DDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails