2008. augusztus 31., vasárnap

wips and other goodies:)

Majdnem elfelejtettem megmutatni, én mit küldtem Carinának a köztünk rendezett mini swap keretében. Abban egyeztünk meg, hogy sk neszeszer és anyagok, gombok, szalagok lesznek a csomagban.

I've almost forgotten to show you what I sent for Carina in our mini swap. We agreed to send a homemade pouch, fabrics, buttons and ribbons.



Aztán itt egy másik swap - Linda's bag/bucket swapje. Egyelőre csak ennyit mutathatok, készülget a varróskosárka, ezeket hímeztem hozzá. Ezt le se fordítom angolra, hátha épp olvassa az ajándékozottam:) 12-ig kell elküldeni, utána én is leshetem a postaládát, vajon milyet kapok:)

Pénteken fogorvosnál jártam. Inkább nem részletezném, mindenesetre nagyon megküzdöttünk mindketten az egyik fogam kapcsán. Így aztán eddig babakajcsin éltem... Mikor megláttam a pizzát Mamisnál, tudtam, hogy KELL nekem. Így aztán ma este felfüggesztettem a pépes diétát és befaltam egy szelettel. Fagyasztott leveles tésztából, rajta paradicsomkrém, tojás, hagyma, kolbász, szalonna, sajt... A fogyókúrától távol áll, de néha kell ilyen is:))

I was at the dentist on Friday. Don't want to know the details...:) So I've eaten only pasty food from then... When I saw the pizza at Mamis's blog, I knew that I HAVE TO eat one. So today evening I baked one - it was made of frozen flaky pastry, onion, tomato soap, egg, sausage, ham and cheese... Not so dietetic, but sometimes we need some food like this:))


9 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Nagyon tetszik mind a két csomag ajándék. Már félkészen is, mert tudom, te tökéleteset fogsz alkotni:-) A pizza nagyon ínycsiklandó így a képernyőn ár is. Pedig fogyózom:-(

Farmyard Crafts írta...

So many swaps! You've been busy! Love the pizza you cooked too!

Naomi írta...

Csinik a neszik, a pizza isteni lehetett, (én is elmentettem Mammis receptjét)a fogorvosnál lévő szenvedésedet pedig mélységesen átérzem, és sajnállak nagyon!!! Azért a pizza gyógyír volt, ugye??? :D

Edige írta...

... miért mindig késő este kell ilyen bejegyzésekre bukkannom...

Kicsoda írta...

Jok nagyon a varros mintak! fogorvos...fel kellene hivnom:-)))))

KicsiKató írta...

A pizza tényleg remek volt és minden faksznival együtt kb. 10 percbe telt elkészíteni. :)))

A fogam már lassan rendbejött és már talán csak egyszer kell mennem egy aprócska lyuk miatt... Erre kiderült, hogy magasan van a ... nem is emlékszem, mit mondott, fognyakjaim vagy micsodáim... Szóval lehet, hogy még nem úszom meg olyan könnyen. De fantasztikus orvosom van, aki elérte, hogy alig féljek tőle.De valahogy benne van ez az ember vérében, nem? Múltkor csak beutalóért mentem, de úgy remegtem...:))))

Mamis írta...

Leveles tésztából még nem próbáltam, de így a képet látva nem biztos, hogy kimarad az életünkből...
Fogorvos = csak kitartást kívánok hozzá!!!

Névtelen írta...

Nagyon jól sikerültek az ajándékok, de talán mégjobban a pizza, nyami, hmmmmm... pedig még nincs is ebédidő.

Lau

Carina Esteves írta...

Oh my god, I forgot to show in my flickr!!! I am going post now. Sorry my friend.
Kisses
Carina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails