2008. augusztus 26., kedd

tündéres doboz

Kész vagyok egy újabb dobozzal, ha már így belejöttem a majmosnál...:)) Az oldalai nincsenek végigvarrva, egyes helyeken szalaggal rögzítettem őket. A hímzésnél a kontúr itt-ott elcsúszott, talán a minta hibája, de szerintem nem túl nagy a baj.

Segítsetek! Készítettem hozzá egy tetőt is, de... Nem tetszik. Ugye jobban néz ki tető nélkül? Ajándék lesz, egy napom van eldönteni a naaaagy dilemmát:))

I've finished another box, I had a huge e'lan with the monkey-box...:)) The sides aren't sewn together, I stitched them with ribbons. At the embroidery the contour isn't at its place, maybe it's the pattern's default, but I think it's not a big problem.

Help me! I made a top for it, but... I don't like it. It is better without the top, isn't it? It will be a present, I have only one day to decide:)






16 megjegyzés:

Judit írta...

Kató! Jó sokat termelsz mostanában.
Tető kérdés: passz:))
Attól függ milyen funkciója van-lesz. Küldd el tetővel, legfeljebb nem használja az illető.

Szera írta...

Szerintem, tetővel praktikusabb.

Mamis írta...

Ez nagyon jóóó!Én tetővel használnám...

Naomi írta...

Szuper, így ahogy van!!! Nagyon ügyi vagy!!! Csodás a tündérke is!

Nemes egyszerűséggel: Gyönyörű!!! :D

enigma írta...

nagyon klassz lett, nekem tető nélkül jobban bejön, de tényleg funkciófüggő inkább...

Piroseper írta...

Tetszik Nekem is! Én is a tető nélküliségre szavazok!

Judit írta...

Nekem tetővel tetszik. Nagyon szép doboz lett, a színe bejön nagyon.

Ibcsy írta...

Nekem is tető nélkül teszik jobban.
Különben meg nagyon szép lett. Jó lett a tündérke, ügyes vagy nagyon!

Ahama írta...

Hű, miket tud ez a Géza :DD.
Jó lett és színben is nagyon ott van. A mostani tető sztem túl nagy. Van időd csinálni egy kisebbet? Mert jó lenne rá és ugyanúgy szalaggal lehetne rögzíteni az egyik oldalon.

bruercsi írta...

Én Ahamával értek egyet, azzal kiegészítve, amit más is mondott, hogy, funkciótól függően úgyis levehető, majd a gazdija eldönti, hogy kell-e! Nagyon szép lett, látom jól összejöttél már Gézával! :)

claudius írta...

Az előttem szólók már mindent elmondtak :) Add oda tetővel, aztán majd az új gazdája eldönti...

Judilla írta...

Nekem tetszik tetővel, és anélkül is.:)
De ha ennyire nem békültél ki a tetővel, talán lehet változtatni rajta.
Pl. ha a tető oldalát megcsinálnád úgy, mint a dobozok teteje? Akkor szépen rásimulna az oldalára is, jobban záródna...

KicsiKató írta...

Köszönöm a javaslatokat. Időm már nincs újat csinálni vagy átszerkeszteni, de azt hiszem, hozzácsomagolom, aztán majd eldönti az új tulaja, akarja-e vagy sem:) Direkt lett egy kicsivel nagyobb, hogy biztosan megálljon a tetején és ne potyogjon bele.

Edige írta...

Nagyon ügyes vagy, Géza is remekel... Mostanában szinte ontod magadból a jobbnál-jobb dolgokat.

mese írta...

tündéri lett... :) (tető ügyben nem szavazok, mivel már nem aktuális)

Sue írta...

A kontúr elcsúszása adódhat a nem megfelelő(en) befogott stabilizátorból.Ezt gyakorolni kell, de egyre jobban sikerülnek!
Sue

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails