2008. július 28., hétfő

Vacsorára



Vegyünk pár szelet tetszőleges összetételű kenyérfélét, kenjük meg még tetszőlegesebb krémmel, rakjunk rá igény szerint húskészítményt, zöldségeket - tessenek figyelni, emiatt készült a kép - kicsinyke, pár négyzetméteres kertünk első idei beérett paradicsoma!!!:) - illetve valamilyen sajtot. Esetünkben: fehér kenyér, zöldfűszeres vajkrém, vékonyra szeletelt szlovák kolbász, hagyma, paradicsom:) és reszelt füstölt sajt. Én személy szerint a békebeli melegszendvicssütőre szavazok, de üsse kő, ezen is változtathattok:)

Jó étvágyat!

13 megjegyzés:

Edige írta...

Ez nem ér... Nem is vacsiztam...

KicsiKató írta...

Uhh... Akkor bocsi...:)

Ibcsy írta...

Hű, finomnak néz ki. Küldenél egy pár falatot?

Piroseper írta...

Én is melegszendvicses vagyok! Hamar kész van és nagyon finom!

Ha van egy kis időd kérlek nézz be hozzám!

beszand írta...

Éhes vagyok, még fél óra ebédidőig! Segítség! Addig is ha erre jársz kukkants be hozzám!

Mamis írta...

Tudom,hogy már kaptál,valószínű mert MEGÉRDEMELTED,de azért légyszi nézz át hozzám is!

gyorkesz írta...

alig bírom,hogy ne az evésre gondoljak,erre tessék...benézek és mit látok?Nekem is csomagolj belőle :)

Névtelen írta...

Azt hiszem megvan mit fogok késziteni hétvégén a a vendégeknek :)) gyors is finom is, laktató is.

Kedves KicsiKató! szeretném elkérni a szövöttcimézős cég cimét elérhetőségét, ha volnál olyan kedves a kmaya kukacom niif ponthura átküldeni nekem. Nagyon köszönöm előre is. Lau (Laurendilla)

kastanie írta...

gratulálok a saját paradicsomokhoz!

KicsiKató írta...

Éljen Kastanie, aki meglátta a naaaagy képen azt az aprócska lényeget:))

De tényleg, ha elég nagy házunk lenne, szívesen meghívnálak titeket egy valóságos megelszendvics-partyra, de így csak biztatni tudak, hogy virtuálisan együnk egyet együt:))) Aztán együnk rá bögrés mikrós sütit is, jóóó?:)))

gyorkesz írta...

jó,ok...jó étvágyat mindenkinek!Amúgy tavaly volt a saját,első,igazi magamtermesztette paradicsomunk, így átérzem az örömöd!

Bea írta...

Kukkants be a blogomba:)))

Márta néni írta...

Kicsi Kató, kicsi paradicsom. Ha más irányban rakod a szeme, így a cicije a szendvicsnek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails