2008. július 26., szombat

sokaság

Végre sikerült lefényképeznem a termést. :)
Ez a táska egy hete vár a megvalósításra, egy fiatal tinédszer kérése volt, sokszínű táskát akart. Nehezen álltam neki, de aztán annál nagyobb kedvvel dolgoztam rajta. Az egyik oldala mintás vásznakból készült, a másik saját festettből.

At least I could make some photos of the crafts. :)
This bag has been waiting for the fruition for a week, a young teen was the custom, she wanted a multicolour bag. In the beginning I didn't have many idea, but after they've arrived. :) One side is made from flowery fabrics, the other is from hand-dyed ones.


Annyira megtetszettek a kiszabott négyzetek, hogy nekiálltam egy doboznak is. Már rég szerettem volna a címkéimnek méltó helyet találni, azt hiszem, ez a sokszínűség sok-sok színes ötletre fog inspirálni (vagy csak remélem?:))). A teteje szövött. És persze már megint elfelejtettem helyesen számolni, így maga a doboz keskenyebb lett a tetőnél. Talán majd javítok rajta, bár nem frusztrálnak a hibák, szeretem a tökéletlenséget.

I loved so much the cut squares, that I cut a box too. I've tried to find a worthy place for my labels for, I think these many colours will inspire me for many colourful ideas (or I just hope?:))). The top is woven. And of course I unlearnt again to count well, so the box became smaller, than the top. Maybe I'll mend it, but the mistakes doesn't disturb me, I like the deficiency.



Úgy döntöttem, idén anyukám minden utcabeli barátnője dísztűzött terítőt kap tőlünk, Anna napra készült az első. Mellette még összedobtam egy kis neszeszert is maradék farmerből.

I decided, that my mom's friends from our street get from us a tablecover like this, this one is made for Anna-nameday. I also sewed a pouch, made of jeans.



Kaptam egy felkérést, hogy varrjak még egy leporellót, kicsit változtattam rajta, hogy ne legyen ugyanolyan, mint az előző.

I got an order to sew another little book, I changed a little bit on my pattern, I don't like to sew more equable things.


18 megjegyzés:

katafolt írta...

Minden nagyon szép és vidám lett :-)

Mamis írta...

Te amúgy szoktál aludni????
Ezek nagyon szupik.

Julcsi írta...

Tényleg jó kis termés! Külön tetszik a cimkés részlet:-)
Elárulod nekem a lelőhelyet és hogy mennyi idő alatt készültek el? Közeleg a szülinapom, gondoltam lehetne ez az ajándék...

Zsuzsi írta...

Nagyon termékeny voltál :)

A táska igen aranyos, vidám, a terítő egyszerű és elegáns, a leporelló is tecc, de minek is sorolom, mind jó :D

Mehike írta...

Mennyi idő alatt készültek el ezek a remekművek? Mikor szoktál aludni?
Csak ámulok és bámulok.Grt.Remélem eljön az az idő amikor én is ennyi szépséget tudok a blogomra feltenni

KicsiKató írta...

Köszönöm, lányok!

A táska négyzeteit a héten szabtam ki, a leporello és a neszeszer is elkészült valamikor hét közben. Tegnap készre varrtam a táskát és beszegtem a terítőt. Ja, a dobozt is tegnap szabtam és varrtam. Hozzáteszem, hogy ebédet nem kellett főzni, nincs gyerekem, aki lefoglalná az időmet és olyan munkám van, amit itthon nem kell csinálni (mint pl. a tanároknak). Ezért haladok gyorsan, legalábbis szerintetek, én tudom, hogy emellett sokat lustálkodok, amikor bánt a lelkiismeret, hogy most is lehetne valamit alkotni...:)

baboo írta...

Aki ennyi szépet összehoz egy hét alatt, a lustálkodást is megérdemli! :)a táska és a kis neszi a legszuperebbek, gartulálok!

bruercsi írta...

Naaagyon kreatív voltál ismét!
Kérlek, nézz be hozzám, van egy kis meglepim számodra, ami talán már nem is annyira meglepő... :)
http://szepnapot.blogspot.com/

Naomi írta...

Kató! Elképesztően ügyes vagy!!! :D
Nagyon tetszik minden...Szuper lett a táska az anyagok kombinálásával! A terítők igazán csinos darabok, a neszi is kedvenc, a kis lapozgató nagyon édi lett megint! A doboz pedig...le vett a lábamról!!! :D Lehet, hogy nekem is ki kellene próbálnom ezt a szövött technikát??? Azt hiszem, igen!!! :D

KicsiKató írta...

Köszönöm, Bruercsi:))

Naomi, sajna már nem tudom, honnan mentettem le az ötletadót, de ő 4 cm széles csíkokat javasol, amiket duplán felbehajtva és levarrva centis csíkokat kapunk, ezzel viszonylag könnyű szőni.

Sőt, az eredetiben úgy van, hogy az alja is szövött, csak sokkal hosszabb sávokból (a doboz magasságával van meghosszabbítva). Megszövöd az alját, felhajtod az anyagtöbbletet (ez lesz a doboz oldala) és felül ferdepánttal rögzíted. Nekem ez azért nem tetszett, mert túl gyengének tartottam az alját és hát kilencszázvalahány címkének van már súlya:))))

Ibcsy írta...

Nagyon sok szép mindent varrtál. Én nem is hiszem, hogy te lustálkodni is szoktál:-)
Nagyon tetszik a szövött tető. Azért nem frusztrál a hiba, mert neked nincs is olyan.

KicsiKató írta...

Óóó, ezt az utolsó mondatot írói túlzásnak veszem:)) Pedig alapvetően lusta személyiség vagyok, fleg, ha valamihez nem fűlik a fogam. Talán az utóbbi két évben javult valamit a helyzet, de előtte... Szegény anyukámaat csak a nagy türelme mentette meg a zárt intézettől mellettem:)))

gyorkesz írta...

gratulálok,nem semmi termés...nálatok nem a szilvafa terem,hanem a varrógép? :)

mammka írta...

Nagyon tetszik ez a sokszínű táska!!! Már régóta tervbe van véve!!!
A tűpárnák is nagyon tetszenek!

bucilla írta...

Mindegyik zseniális lett! A tini-szatyor igazán vidám!

ancsa írta...

Nagyon szépek! :-)))
Nézz be hozzám, vár ott Rád valami!

Juhizs írta...

Nagyon jó ez a szövött tető :-)

Kötéltáncos írta...

Milyen programmal készíted a képkollázsaidat? :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails