2008. május 20., kedd

PIF vol. 2.!!


Az első három ember, aki reagál erre a postra és majd utána megadja elérhetőségét, még 2008-ban kap tőlem valami kézzel készített ajándékot. Cserébe csak annyit kell tennie, hogy a saját blogján (vagy flickr oldalán) ő is meghirdeti az akciót és így egyre több ember tud bekapcsolódni.

-------------------------

I will make and send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment to this post on my blog requesting to join this PIF exchange. I do not know what that gift will be yet, and it will be sent before 2009 and that’s a promise! What YOU have to do in return, then, is pay it forward by making the same promise on your blog (or on your flickr page).


5 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Eddig ellenálltam PIF-csábításnak, de most igen, jelentkezem. Tőled bármit szívesen :D

enigma írta...

ha lehet többre is jelentkezni, én is...ha nem , akkor viszont nagyon sajnálom...

KicsiKató írta...

Az eredeti szabályok szerint 1:3 arányban kell játszani, vagyis ha egy ajándékot kapsz, hármat adsz, ha kettőt kapsz, hatot adsz:)) (Vagyis ennyi jelentkezőt fogadsz a blogodban.)

Akkor még egy jelentkezőt várunk:)) Addig is írjatok légyszi elérhetőséget a kicsikato kukac gmail pont com-ra:)

Gica írta...

Szia! én azt hiszem, örömmel vállalnám a 3. PIF szerepét! :) már egy ideje nézegetem a bejegyzéseidet, és meg kell mondjam, én is kedvet kaptam ahhoz, hogy a csecse-becséimet a nagyvilág elé tárjam, úgyhogy köszönöm az ötletet! az eddigi munkáid pedig fantasztikusak, már rá is beszéltem Édesanyámat, hogy a köténytáskát együt elkészítsük, ugyanis a varrogatásban még kezdő vagyok. Úgyhogy a szabásmintáért is köszönettel tartozom!!

KicsiKató írta...

Rendben:) Neveket címeket szeretnék kérni a mailemre, utána már csak a türelmetekre van szükségem:)

Gica, csak bátran csinálj blogot és mindenképp értesíts, ha kész van, kíváncsi vagyok, mikkel foglalkozol!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails