2008. február 19., kedd

Nyomom a pedált...


Kulisszatitkok a varrósarokból... Életem első igazi, blokkokon alapuló foltmunkája készül! És hogy mi lesz belőle? Tessék tippelni, aki kicsit is ismer, rájön. Talán takaró? Esetleg szoknya? Tán tááááska... ?! :)

Backstage secrets from the sewing corner... The first real quilt of my life! And what it will be? Please guess, if you know me a little bit, you will know it. Maybe cover? Or skirt? Perhaps baaaaaag...?! :)


Post scriptum: A lusta napoknak vége, a fejem ismét tele millió ötlettel.
Lazy days are over, my head is full of new ideas again!

7 megjegyzés:

viráganyuk írta...

Táska!!!!!!!!!!!!!
Nyertem ugye:D
puszi:Móni
P.S.:én alkotói válságban vagyok,ki van szabva minden,erre elrontottam a naci cipzárját,meg a derekát és már nincs kedvem......Pedig meg kell varrjam a Csipkerózsika ruhát is:S

viráganyuk írta...

A katicák hihetetlen aranyosak:D
És az az apróvirágos anyag:))
Feltétlen meg kell nézd mit vettem teszveszen!!!!!

Naomi írta...

Szia Kató!
Én is táskára tippelek...!!! Eltaláltam? :D Tündéri a katicás minta, szépek az anyagok...nagyon ügyes a foltos rész is! Ez egyfajta csempe minta, ugye? Nagyon jól sikerült! Kíváncsi vagyok ám a végeredményre is!!! :D

Elizaniko írta...

Olyan érzésem volt, mintha az időben előreugrottál volna.
Szombaton ez lesz az egyik minta a gyorstechnikák közül, amit fogok mutatni.
Ezek szerint nem is maradtál le olyan sok mindenről, hogy nem tudsz jönni.

helen írta...

Én csak kicsit ismerlek
és táskára tippelek ;)
és még rímelek :D
(is)

KicsiKató írta...

De aranyosak vagytok:) Nálunk meg nem volt net két napig, így annyit varrtam, hogy csak na...

Igeeeeen, mindenki nyert egy virtuális vállveregetést, táska. és már majdnem kész és olyan szerelmes vagyok bele, hogy csak na!! Épp most varrom (csak idekuncsorogtam magam), talán még ma éjjel meg tudom mutatni készen is:)

Anikó, pont ma gondoltam Rád, voltam a Bagariában, de a bőség zavara miatt csak kevés dolgot hoztam el. Majd megmutatod, te miket vettél?:)

Móni, nem tudom, mikor lesz olyan minőségű net, hogy hzamosabb ideig tudok lenni, de majd kereslek!

Évi, szeretem a írmeket (is) a táskák mellett:))

KicsiKató írta...

Hát még a rímeket mennyivel jobban szeretem, mint az írmeket:))))

És itt a kedvencem, ha már így félreírtam:

Ha elpusztul a tulok,
szarvából lesz a tülök.
De ha én elpüsztülök,
belőlem nem lesz tulok.

(Lázár Ervin, a nagy példakép)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails