2008. február 21., csütörtök

Dolgos napok után

Két napig nem volt internetünk (katasztrófa-helyzet egyelőre elhárítva:)), így aztán kénytelen voltam a függőségem varrással csillapítani.
Rendelésre készült egy újabb csirke-szatyor (az ott én vagyok ám, szépen sütött a nap:)))

We had no internet for two days, so I had to sew a lot to lay my addict.
Another chicken-bag for a custom (there I am, the sun was shining:)))
Húsvétra készülve nekiálltam pár kis tojástartó alkalmatosságot varrni (átmenet a táskácska és a doboz között).
Waiting for the easter I sewed some egg-holders (transition between bag and box).

És itt van, elkészült, még szinte meleg a táskám:) Annyira, de annyira szerelmes lettem bele, hogy csak na. Sok tekintetben ő az első: az első foltvarrott, az első, ahol pánthosszabbítót használtam, az első, amivel több mint 6 órát töltöttem el (szabástól a végső varratokig). Azt hiszem, elég jó reklám lesz:))

And here it is, my brand new bag:) I'm soooo in love with it. In many ways it's the first for me: the first patchwork, the first one, where I used strap-elongation tool, the first one, what I was sewing more than 6 hours (from cutting till the last seams). I think it will be a really good advertisement:))

11 megjegyzés:

viráganyuk írta...

Azis!!!
Nagyon klassz kis tatyók:D Csak így tovább:)
Nekem is az elsőd a kedvencem:)
pusz: Móni

Szömörce írta...

Nagyon szuper mindegyik, nekem a csirkés az egyik kedvencem :)

KicsiKató írta...

Köszi, lányok:)))

Edige írta...

Nagyon belehúztál... Szép dolgok készültek megint!

Naomi írta...

Nagyon jók lett a táskáid!!! Hihetetlen mennyi mindent készítettél! Gyönyörű mind! ...a katicás egyszerűen szuper!!! :D

Naomi írta...

Én lenni magyar! Vagy mégsem??? (jók lett= jók lettek!) :D

KicsiKató írta...

Igyekeztem... Ilyenkor jön rá az ember lánya (legalábbis én), hogy az internettel eltöltött időt mennyi mindenre lehet felhasználni... :S

Kriszti írta...

Szia! Véletlen tévedtem ide a blogodra. Nagyon sok szép dolgot láttam, de a legjobban a tojástartó alkalmatosság fogott meg. Most tanulok varrni, de lehet megprobálok én is csinálni egyet a kislányomnak.
Kriszti

viráganyuk írta...

Azis Kató!
Sosben mentek a minták!Légyszi szólj ha odaért:)
puszi: Móni
ps: a msn nem enged visszaírni Neked.....:(

KicsiKató írta...

Szia Kriszti!

Csak biztatni tudlak, de ha bármilyen kérdésed van, írj bátran a mailemre: kicsikato V gmail . com (persze szóközök nélkül:))

Móni, megjött, köszi!!!

viráganyuk írta...

ok:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails