2008. február 15., péntek

Anyukám hímezte!!!:)))

Elkészültek az első koprodukciós táskák! A menetrend: Kató / festés Colombus-szal, mikróban / szabás; Kató néni (mert hogy ő is:) / hímzés; Kató / összevarrás.

The first bags are ready (made together with my mom). The order was: Kató / colouring with Colombus in micro / cutting; Kató dame (because she is too:) / embriodery; Kató / sewing.


Egyébként még mindig alkotói válságomat élem, de talán hívhatnám kimerítő minden-összejött-időszak utána lusta napoknak is. Közben meg tornyozódnak a kiszabott, összevarrandó holmik (4 táska, 3 falikép, pár ferdepánt, pár tündér, angyalka... 3 szálhímzés, 1 keresztszemes (de ennél már 2010-es végzésnek is örülnék:), 1 már-majdnem-kész goblen. És a többi, ami még csak tervként él bennem:)


However, I still have a "creating critical", but I also can term it as 'lazy days after exhaustive everything-came-together-time'. During this there are so many cut projects (4 bags, 3 wallhangings, a few tapes, angels and fairies... 3 embroideries, an x-stitched one (but I would be happy if I could finish it in 2010 too), an almost finished tapestry. And of course the other ones, which just live in my head:)

9 megjegyzés:

viráganyuk írta...

Hu,há,wowwww,és egy nagy adag vé
állveregetés:)Fantasztikus páros vagytok!!!!!!!Nagyon nagyon tetszik:)Hatalmas gratula!
És még mindig figyelsz a részletekre:)Bravo:D

Edige írta...

Nem találok szavakat... Még hogy alkotói válság... :-)))

Szömörce írta...

Nagyon jók lettek!!!
Hogyan batokoltál ( festettél) mikróban?

KicsiKató írta...

Köszönöm, lányok:))

Annyira béna vagyok, de alig tudom megjegyezni az arc nélküli neveket, szóval valaki:) ajánlotta, hogy 2-3 dl vizet forraljak 5 percig mikróban (persze beleszórva a Colombust). Mikor kivettem, beletettem az előzőleg benedvesített, össze-vissza megkötözött anyagot és 20 percig ázott. Aztán szétszedtem, és vagy beletettem még 20 percre, vagy egyszerűen beledörzsöltem a festékes vizet, ilyenkor nagyon halvány lett. és nem húztam kesztyűt, képzelhetitek, zöldet, pirosas árnyalatokat és kéket festettem... Napkig a páromat vásároltattam magam helyett, hogy ne kelljen fizetni:)

Naomi írta...

Annyira ügyes vagy!!! Nagyon-nagyon jók lettek a színek!!! Csodásak!!!:D
Egyszer majd, ha lesz időd és kedved elmeséled nekem, hogyan is kell hozzáfogni az anyagfestéshez? Én tudatlan...csak ámulok és bámulok!!! De én is szeretném kipróbálni nagyon-nagyon...:D Köszi!!!

Szénási Enikő írta...

Én is alkotói válságban vagyok és apátiában. Remélem túlleszek rajta hamarosan.... Nagyon szépek a táskáid, biztosan örülnek neki a barátőid. Ennyit nem lehet ám otthon elhordani ;-))))

KicsiKató írta...

Arci, hogy ne lehetne?????? Ne tudd meg, mennyi táskám van... és az mind bolti:)) Épp egy hete szidtak le a barátaim, mért nem sajátot hordok, reklámból legalább... így most belevágtam egy önrészre szólóba is:)

Sajnálom, hogy mostanában annyit betegeskedsz! talán majd a tavasz rendbehoz, legalábbis remélem!!! Ha élből nem ellenzed, rossz kedvre csodásan tud hatni egy kis mesterséges fény a szoláriumban!

Zsuzsi írta...

Társulnál velem is? nekem van millió ötletem, de a kivitelezéshez idő és mód... nos (halk sóhaj)...
Nagyon szépek lettek, igazán :)*
Pamina

KicsiKató írta...

Szia Zsuzsi!

Mire társuljak? Az ötleteid megvalósítására?:) Hm, az nálam nehezen menne, mert mániákus változtató vagyok. Eddig szinte soha nem csináltam meg semmit pont úgy, ahogy le volt írva:)))))

Szerencsére én most életem olyan időszakát élem, amikor több időm van, mint a kortársaimnak, úgyhogy muszáj belehúzni:)))))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails