2008. február 11., hétfő

Ferdepántfülűm

Kész egy újabb darab (tessék szurkolni, légyszi, mert most elég sok táskám árusításon van itt-ott:)), rá először kdatta hívta fel a figyelmemet, aztán megtaláltam a saját gépemen is, egy japán újságban szerepelt. Ott jobban foltvarrott, de nekem így leegyszerűsítve is tetszik.

Another one is finished (please cheer me on [R-Dő, is it right in this way?:)))], because I sell my bags at a few place:)), kdatta show it at first, than I found the pattern in my computer (it was in a Japanese magazine). The original one is "more" quilted, but I like the simple one too.

A patent külön rávarrt fülecskéken csücsül.
The popper is sitting on seperated ribbons.




11 megjegyzés:

viráganyuk írta...

Azis!
Megint nagyon ügyes voltál:))Nekem a részletek tetszenek,a kis cimke a kedvencem:))))
Szurkolok ám:)))
pusz: Móni

KicsiKató írta...

Kösziiii!!

Én meg annyira írnék neked, de elképesztő, mennyire rekordot döntögetünk új windows-rakésban... :S Ezért itt, hátha olvasod: ha már van az az új kamera, csinálj már légyszi te is egy blogot vagy flickr képtárat!!! Ha kell segítség, valahogy eregess fütsjeleket (anyu tegnap megtette, mama főzeléke (kormos lábossal együtt) a szemétben landolt:))))

viráganyuk írta...

Azis drága KAtám:)

Szegénykéim....Nálunk is aktuális lesz lassan sajnos,de Apának nagy gyakorlata van benne,bár gondolom már Rajminak is:)
Akkor füstjelek indulnak:)
Nem akarok szemtelennek tünni,de Anyud afférja megmosolyogtatott:)
Blogot nem írok,mert nem vagyok nagy szószátyár,inkább flickr képtárra voksolok:)

viráganyuk írta...

füstjeleket abbahagytam:)elkészült a flickr képtáram:)

Szömörce írta...

Szia Kata!
Nagyon tetszenek a táskáid. Én még nem mertem bevállalni, félek pl. béléstől, ferdepánttól...stb.
Hol lehet őket megvásárolni?

KicsiKató írta...

Szia Márta!

A ferdepántot kérdezed? Rövidáruboltokban árulják méterre, ehhez én egy spéci eszközzel készítettem a táska anyagából. De ne félj!!

Én többnyire nem is szoktam ferdepánttal megbolondítani:)) Általában azt csinálom, hogy megvarrom a külső anyagból és abelsőből is és aztán a tetején összevarrom őket (vagyis így nincs varrásvonal, mert mindet takarja a bélés.

Móni, drága, annyiszor mosolyoghatod meg anyut, ahányszor akarod:)) Elég, ha elmesélem, hogy pár éve nyáron egy hasonló eset után a szomszéd lélekszakadva rohant át hozzánk, mert füstöt érzett és megkönnyebbült, mert csak a másik szomszéd grillezett az udvaron?:)))))) A képtárad mindjárt nézem:))

Mónika írta...

Katám!

Azt üzenem Anyudnak,hogy tessék blogot indítani és az ilyen sztorikat egybegyűjteni,mert már jól indult a napom:) Egyébként nagyon szerencsések vagytok a szomszéddal,hogy ilyen figyelmes:) A mienk még csak nem is köszön:S
A képtárba folyamatosan pakolom fel a
képeket,csak közben ezerrel varrok,bár van egy kis válság,de megoldom:)
Majd fotózok ám Nektek vmit:)Virág is kipróbálta az új varrógépet:)Ha látnátok,hogy élvezi!!!De szigorúan csak akkor ülhet oda,gha én is ott kuporgok a háta mögött:))
nem tudom átírni a nevem,mi van itt....

Szömörce írta...

Jaj, nem a ferdepántot kérdeztem, hanem a tatyókat :)
Mi az a spéci eszköz amivel ferdepántot készítest?

Naomi írta...

Nagyon tuti lett ez a táskád is! Szép a virágocska, csinin applikáltad!...és az apró részletek...Szuper!!! :D

KicsiKató írta...

Jaaa, bocs, Márti:))) Hogy hol, azt nem tudom pontosan, egy barátnőm barátnője nagy adok-veszek szakember (tudod, aki még a vasszöget is el tudja állítólag adni:), ő árulja a saját vevőkörének Pesten.

Az eszközt sajna nem tudom, hogy hívják magyarul, de a papírján az áll, hogy "tape maker", Prym gyártmány. Itt van, hogyan működik: http://www.prym-consumer-asia.com/en/images/news/schr%C3%A4gbandinformer.jpg

KicsiKató írta...

Naomi, köszi:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails