2020. június 19., péntek

selfish maker

Nem találok erre jobb kifejezést, így az angol vidékről kölcsönzöm: javarészt selfish maker vagyok. Persze szeretek ajándékot kitalálni, elkészíteni, de kérésre ritkán dolgozom. Megrendelésre meg gyakorlatilag sose, lassú is vagyok, nincs az a pénz...

Amikor viszont E. megkeresett, hogy szeretne egy KicsiKató-kendőt, nem volt bennem semmi kétség. Ő végig mellettem volt az elmúlt években, szakmailag és emberileg is támogatott, a helyes úton tartott és bátorított. Bizton állíthatom, hogy ma nem lennék nélküle KicsiKató, a fonalfestő, szóval értitek... :)

Pár kérdés után leszűkítettük a kört és bár volt pár kérése, az alkotói szabadságot is meghagyta. Horgolt kendőben egyeztünk meg, kék-fehér sávosat szeretett volna, közepes méretet, a többi rajtam múlt. A fonalak 80/20 sw.merino/selymek, 700m/100g vékonyak, a kék KicsiKató Yarns (Pure Colours Collection - Honor árnyalat), a fehér festetlen.
 

A Klaziena mintáját választottuk - rég szerettem volna kipróbálni egy Whirl mintát, gyönyörűeket alkotnak a tervezők, ráadásul ezek nagy része ingyenes. 

Az első soroktól kezdve imádtam, bár bevallom, a végén már kevésbé voltam lelkes, de a végeredmény mindenért kárpótol..

Végül ~1730 méternyi fonalat horgoltam vele és blokkolás után 180*96 cm lett. Ma már E-hez költözött, elmondása szerint nagy a boldogság. <3 nbsp="" p="">

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails