2020. március 2., hétfő

nagyonsaját Shaelyn

Általában az egyprojektes kalandokat szeretem. Annyi minta létezik, talán emiatt nem érdekel tovább, amit már megkötöttem. Viszont ez a Shaelyn egészen zseniális. Gyors, könnyen megjegyezhető, addig kötöd, amíg akarod és nagyon jól áll a kézzel font fonalaknak. Is. :)

Ezúttal szinte a kezdetektől magam alakítottam az alapanyagot. Ez volt az első projekt, amit megdolgoztam a keverőtáblámon, direkt ezért festettem három árnyalatnyi kék és szürke gyapjat.

Egymás mellé rendezgettem őket, összefésültem, kapott egy kis ezüstös csillogó réteget és már tekertem is a csigákat.


Imádtam fonni is, a keverőtáblának köszönhetően jobban összetapadtak a szálak, kis híján önmagát fonta meg a fonal.

És hát a végeredmény...

Imádom! Végül inkább biztosra mentem és nem kockáztattam - leláncolás után még 9 grammnyi fonaam maradt.

Talán egy sort még elbírt volna, de nem hiányzott a felesleges stressz. :D

Nem lett túl nagy, könnyed, tavaszi(as), enyhén csillogó puhaság. Imádom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails