2019. december 10., kedd

sapka-sál mindig kell..

Olyan rendszerességgel kötöm magamnak a sapkákat és sálakat, mintha trehány gyerek lennék és folyton elhagynám őket. Az igazság ezzel szemben az, hogy még mindig keresem az igazit. Sapkáóal talán már meg is találtam, de a sálak... Na az nehéz dió. :)

Még Kacskaringó előtt szőttem egy cowlt. Egyrészt, mert szerelmes vagyok a Passion nevű KicsiKató fonal színébe, másrészt mert szerettem volna egyet, amihez elég egy motring fingering vastagságú fonal. 

A végeredmény mesés lett, imádom, de inkább design darab, semmint igazán meleg.

Gondoltam, rendben, akkor emeljünk a  téten, a következőt sport vastagságú, szintén saját festésű fonalból kötöttem. A Violalikőr árnyalat is a szívem csücske, ráadásul több motring megmaradt Kacskaringóról, jól le is csaptam rájuk. :) 

Sokáig kerestem a megfelelő cowl mintát, végül egy mintagyűjteményes könyvben találtam ezt a  horgolásra emlékeztető, tömör (tehát vastag!:)) szerkezetet. A látvány nagyon tetszetős, viszont annyira, de annyira utáltam kötni... Nehéz volt, folyton váltakozott a szemek szorossága, egy lekötött szem, egy átemelt... Rettenetesen utáltam már az 500. méter környékén... :DDD Talán emiatt nem bejövős a végeredmény, nem tudom. Mindenesetre adok neki esély, főleg mert...

... imádom a hozzá kötött sapkát!! Na ez igazi telitalálat. Egy sport vastagságú fonalat kellett összefogni egy csipkével, volt is itthon Passion színárnyalat 700 méteres változatban. A végeredmény maga a tökély! 

Kellően vastag, pont jó a mérete, tetszik a színe...

Semmi csicsa, csak maga a fonal és a fazon. Tökéletes! 

Technikai részletek a linkekre kattintva: szövött cowl, kötött cowl, sapka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails