2019. december 6., péntek

BFL zokni - nulladik nap

Avagy előbb meg kell fonni, hogy legyen mit kötni, igaz? :)

Ezt a BFL-t még nyáron festettem, anyukám jól ki is nézte magának, úgyhogy megtartottam. :) 

Fonás előtt hosszában kettészedtem a gyapjat, hogy két kisebb gombócból tudjam majd kötni. Ezeket a fele hosszúságú szalagokat széltében aztán 12 vékony csíkra téptem. Bár navajo-val terveztem megtartani a színeket, mégsem akartam, hogy túl széles sávokból álljon majd a végeredmény, inkább rövidebb, egymásba olvadó csíkokat álmodtam meg.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, a BFL engem mindig becsap, fonásnál vékonyabbnak látom, mint amit a számok mutatnak. A fingering vastagságot próbáltam megközelíteni, ezért fontam egy kis próbadarabot - a fingering és sport között volt félúton.

A végeredmény a számokat tekintve igazi sport vastagság, kinézetre kicsit vékonyabb - hát majd meglátjuk a valóságban, hány szemmel hozza a megfelelő méretet. 

Karácsonyra zokni lesz belőle. Ha minden jól megy. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails