2019. szeptember 4., szerda

Pavement, végre!

Végre kész lett a Pavement pulcsim is - mert ugye tudjuk, hogy hiába került le a tűről már június 22-én (!!), akkor van kész, ha megvan a dokumentáció is. :D :D 

Megszenvedtem vele. Nagyon tetszett a képeken, imádtam, pont az alja miatt vágtam bele, de mikor valóban megkötöttem... Olyan volt, mint egy kis gyerekruha. Fogalmam sincs, miért úgy kellett szaporítani alul, mint ahogy (talán benéztem valamit?), mindenesetre borzasztó volt.

El is ment a kedvem tőle és még ma se lenne kész a pulcsi, ha Szilvi nem bontja le helyettem a rémes részeket (köszi még egyszer!:)). Utána aztán megtaltosodtam és pikkpakk befejeztem.


Egy aprócska malőr azért csak becsúszott a végére is. Nézzétek az ujja végét, na ezért nem szabad különböző festésekből származó, vagy feltűnően másféle kézzel festett fonalakat pótlásként felhasználni. Vagyis hát szabad, csak akkor el kell viselni a végeredményt.. Engem nem zavar, csak gondoltam, megmutatom. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails