2019. július 15., hétfő

színek! színek mindenhol!

Az úgy volt, hogy ezer éve szerettem volna elmenni egy színtanácsadásra... Az évek teltek, nem mentem, sok minden történt, és minél több színt csempésztem a festős fazekakba, a ruhatáram annál jobban elszürkült. Nem találtam önmagam, nem találtam a helyem, kellett a külső szem és segítség. 

Szerencsémre csatlakozott egy barátnőm és viszonylag hamar rábukkantunk Gabira. Pont ma három hete voltunk... bár az elején még görcsösen kapaszkodtam a fehér lepel alatt a szék szélébe, mire végeztünk, örültem a "diagnózisnak". Élénk tél vagyok, csupa vibráló, élénk, élő színnel. 

Pár napon belül nekiestem a gardróbnak és a fonalas ládáknak. Kíméletlenül ment minden a zsibvásárra és az adományboltokba, amiben nem láttam azt az életet, amit az új, időközben talán megszeretett színekben igen. 

És ha már szükségem van a színekre, arra gondoltam, talán a vevőim is örülnének nekik. :) Nem mondom, hogy minden eddigi KicsiKató fonal élettelen és megbúvó, de nagyon sok tompa, szürke alaptónusú színárnyalat szerepelt eddig a palettán - ideje volt hát újítani. 

Pure Colours Collection. Ez lesz a neve az új vonalnak. Mind erős, életteli, semisolid színek. És hát mint az összes színárnyalat, ők is másképp mutatnak a különféle összetételű fonalakon. :) A csütörtöki vásárra egyelőre az első öt színt festettem meg, később jönnek majd mások is! Addig is kisorsolom, melyik színből fessek előbb magamnak, másképp amúgy se nagyon tudnék választani. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails