2019. január 1., kedd

hello, 2019!

Nem csak az évértékelő hagyományos errefelé, hanem a tervek összeszedegetése is év elején. Szóval:

Most is szentül fogadom, hogy többet fogok blogolni. 2018-ban rendesen megfeszegettem a fizikai tűrőképességem határait, volt, hogy zsinórban több hétig dolgoztam heti hét napot, muszáj visszavenni a tempót. És ha már nyugisabb az élet, talán jut majd idő fotózni és írni is - tulajdonképpen csak ez a két aspektus hátráltatta eddig a blogolásom. :D

Természetesen tovább fejlesztem a fonalas bizniszt, rengeteg ötletem van! Itt továbbra sem fogok mindenről beszámolni, ha érdekel titeket ez a rész, gyertek a fonalas csoportba

És ami a konkrét terveket illeti... Már tavaly is foglalkoztatott az instagramon végigsöprő #makenine őrület. Alapvetően arról szólna, hogy összeszedünk 9 mintát, amit szeretnénk idén megkötni/horgolni, de ez a változat nekem túl szoros. Így kissé átvariálva a szabályokat itt az én makenine-om 2019-re (nem kronológiai vagy fontossági sorrendben).
1., Szeretnék visszatérni a varrógépemhez, méltatlanul porosodik szegény a sarokban.
2., Kreamojza horgolt virágkoszorúja se két napja piszkálja a csőröm... lassacskán összegyűjtögettem hozzá sok-sok színes pamutfonalat, tavasszal mindenképp szeretnék összerakni egyet. Vagy kettőt. Vagy többet. :)
3., A zoknikkal kapcsolatban idén megpróbálok nem elszállni, ha már 4 pár összejön, annak nagyon fogok örülni!
4., Kellene egy új táska. Hogy horgolt lesz, kötött, varrott vagy szövött, még nem tudom. Talán mindből egy-egy. :)
5., Sok keresztszemes tervet tologatok magam előtt évek óta. Még nem tudom, melyikhez fogok majd, de nagyon szeretnék karácsonyra egy új képet a falra.
6., Ha már megérkezett a szövőkeret, mindenképp kell egy csipkestóla. (Tudom, mindenki kendőnek hívja, de a kötős múlt miatt nem megy az átnevezés, bocsi, nekem a kendő háromszög alakú, esetleg félkör, kör, de semmiképpen se hosszú téglalap. Kitérő off.) És aztán nagyon jó lenne eljutni egyszer-kétszer szövőműhelybe és kipróbálni a takácsmintákat. Is. 
7., Már két éve (!!) elkezdtem magamnak egy horgolt takarót, ne is firtassuk, mennyi van kész belőle... Tavaly pedig bevásároltam az Ubuntu-hoz, amihez hozzá se tudtam szagolni, szóval bármelyikük is lesz készen őszre, nagyon fogok örülni neki.
8., Rengeteg fair isle tervem van, itt okozott volna a legnagyobb nehézséget leszűkíteni a kört. Az biztos, hogy az Ixchel köztük lesz, talán még ma este nekiállok egy módosított verziójának.
9., És végül, de nem utolsó sorban jól jönne egy(-két) kötött kardigán. Az a helyzet, hogy sokkal jobban szeretek egy ideje körben kötni, mint síkban, így sokkal nehezebben állok neki - miközben szinte mindig hordok kardigánt. Szóval nem halogathatom tovább.


Drukkoljatok, amint sikerül megvalósítani egy tételt, ápdételem a fotót.  :) 

Boldog új évet mindannyiunknak, kreatív lendületet, elegendő alapanyagot, nyugis énidőt a feldolgozásukhoz és legfőképpen boldog hétköznapokat! 




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails