2018. szeptember 16., vasárnap

tényleg (!) új kezdet :)

Mindegy, hányszor fordítok hátat ennek a platformnak, újra és újra visszatérek. Már hetek óta tervezem, sorra gyűlnek a blogolandó témák, de végre itt vagyok. Kommentelési lehetőség továbbra sincs, nagyon várlak titeket a facebookon, az alkotós-csevegős csoportban és ha a fonalaim érdekelnek, annak itt a csoportja!
Na de a lényeg, új finished object! Sok minden történt az utóbbi negyedévben, de a legfontosabb fejlemény: október 14-én én is ott leszek a fonalaimmal a Kacskaringó fonalfesztiválon!! Már hetek óta ennek a hírnek a fényében (és lázában) égek, csoda, hogy még el tud viselni a környezetem... :)

És ha már megyek, kell valami névtábla, ami tényleg kicsikatós, nem? Fonal mindenképpen kell rá, lehetőleg saját festett. Legyen fekete, kell rá szürke és lila. Eddig jutottam a tervezgetésben, aztán egyik lépés hozta a következőt...

Először megláttam ezt a fekete képkeretet a Jyskben, ami ráadásul épp féláron volt, jött velem haza. Beszaladtam a kedvenc művészellátómba, teljesen más tervekkel, de megláttam azokat a csodás, metálfényű festékeket, egy leveles stencilt és már nem is volt kérdés, milyen legyen.

Persze a festéshez és festékhasználathoz (hacsak nem gyapjú-) lövésem sincs, jó pár hibát ejtettem, némelyik nem is annyira zavar...

Hanem történt, hogy túlszaladtam a festékkel a stencil tetején, amit úgy akartam ellensúlyozni, hogy a középső, fekete részbe belerondítottam minden színnel. (normális?)

Élőben nem ennyire durva, inkább piszkos hatású, mint ilyen fémes, de nem az igazi. Szerintetek van olyan matt fekete festék, amivel óvatosan visszajavíthatnám a betűk közötti részt? 


Mindenesetre remélem, jöttök és lemeózzátok élőben is! Nem tudom még, hova fogom tudni kitenni, de valahol ott lesz a közelünkben! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails