2017. július 26., szerda

Delight Fun Socks

Szeretem átláthatóan tárolni a fonalaimat. Kisebb-nagyobb átlátszó, műanyag dobozban, különféle rendszerek szerint csoportosulnak. Eddig elég volt a zoknifonalaknak egy kicsinyke doboz, de érthetetlen és rejtélyes módon az utóbbi pár hónapban megnőtt a kupac, így ideje volt költözniük. És mint tudjuk, a pakolás arra jó, hogy elfeledettnek hitt kincseket találjunk!

Így akadtam rá erre a két magányos gombolyagra, ezer éve vehettem őket, már nem emlékszem, hogy konkrét célom volt vagy csak úgy... Mindenesetre nem véletlenül várták jobb sorukat olyan rég, hát mire elég egy öt dekás gombolyag? Nagyjából semmire. Na de kettő!

Fogtam hát a két gombócot (kettes és tízes szín) és 56 szemet felszedve elkezdtem egy sima, szimpla zoknit kötni.* Viszonylag gyorsan megvolt és nézzétek, milyen klassz zoknik kerekedtek:

Puha, kényelmes, bár még nem tudom, mennyire strapabíró a Delight zokninak, de idén télen biztos jócskán le fogom tesztelni.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails