2016. június 19., vasárnap

a kendő, aminél semmi sem az, aminek látszik

Eleve nézzük a megnevezést. Oké, kendőnek kendő, de mekkora? Vagy én maradtam túl alacsony a 165 centimmel, vagy a kendő nőtte ki magát sátorlappá. Hatalmas lett! Persze gondolhattam volna, már megint ellazáskodtam a szemeket, mindig elfelejtem kisebbre cserélni a tűt...

Aztán azt mondja  a minta, rózsák. A kertészkedés nem az én világom, de ezek tulipánnak tűnnek a szélén.

Na de félre a műhisztivel, imádom! Nagyon nyomasztott már, nem is tudom, mikor húztam el valamit ennyire, de cirka 13 hónap alatt kész lett végre. A mérete miatt meg nem aggódom, majd télen a nyakamba redőzöm, nincs az a zord mínusz, ami beférne alá. :))

3 megjegyzés:

T. Alexandra írta...

Gyönyörű lett ez a kendő!! :) A mérete is tetszik, imádnám az ilyen nagyságot, de sosincs türelmem hozzá. :)

aarkus írta...

Lélegzetelállítóan szép, a színe, a mintája, a mérete - úgy tökéletes, ahogy van! Nem ismertem ezt a modellt, de nagyon tetszik, lehet, hogy megpróbálkozom vele. Azok a képek a legszebbek, ahol átsejlenek a tested körvonalai a finom csipke alatt, jaj, nagyon tetszik! Hogy mindezt ráadásul kézzelfontból... kifogytam! :-)

KicsiKató írta...

Köszi Alexandra! Látod, a türelemmel én is eléggé hadilábon voltam... :)))

Köszönöm :)) Aarkus, a kendő egyik fő erénye, hogy alulról felfelé építkezik, különben szerintem sose végeztem volna vele. Ha az elején letudod a szélmintát, utána már csak fogynak a szemek (tekintsünk el attól az apróságtól, hogy az utolsó sorokig ezt nem annyira veszed észre:)))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails