2015. szeptember 20., vasárnap

Dragonfly - avagy egyestés kaland fonós módra

A héten felmerült fonós-barátnés körökben, hogy mennyire elhanyagoltuk a rokkát, ezért szombat esti móka gyanánt bekészítettem 2-3 filmet, némi csokiskekszet és sűrű bocsánatkérések közepette nekiestem egy több éve festett gyapjúnak.

Még Rikker-szerzemény, szerintem az első festések egyike, ezek szerint már akkor is vonzódtam a kék-szürke párosításhoz. :) Nem volt tíz dekányi, sietni is akartam, így rusztikus-vastagra* vettem a figurát, amellett bőven lehet tévézni és hamar megvan.

Az éjszaka pihent, ma reggel megcérnáztam, nem mondom, hogy nem fogok tudni aludni a gyönyörűségtől, de tetszik. Majd megtalálja a magának való mintát, nem hajt a tatár.

Jó, bevallom, az is erős motiváció volt, hogy használhassam a vadiúj fonós címkéimet. :))

Dragonfly a Ravelryn

*NB: tudok vastagot fonniiiiiiii! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails