2015. szeptember 20., vasárnap

Dragonfly - avagy egyestés kaland fonós módra

A héten felmerült fonós-barátnés körökben, hogy mennyire elhanyagoltuk a rokkát, ezért szombat esti móka gyanánt bekészítettem 2-3 filmet, némi csokiskekszet és sűrű bocsánatkérések közepette nekiestem egy több éve festett gyapjúnak.

Még Rikker-szerzemény, szerintem az első festések egyike, ezek szerint már akkor is vonzódtam a kék-szürke párosításhoz. :) Nem volt tíz dekányi, sietni is akartam, így rusztikus-vastagra* vettem a figurát, amellett bőven lehet tévézni és hamar megvan.

Az éjszaka pihent, ma reggel megcérnáztam, nem mondom, hogy nem fogok tudni aludni a gyönyörűségtől, de tetszik. Majd megtalálja a magának való mintát, nem hajt a tatár.

Jó, bevallom, az is erős motiváció volt, hogy használhassam a vadiúj fonós címkéimet. :))

Dragonfly a Ravelryn

*NB: tudok vastagot fonniiiiiiii! :)

6 megjegyzés:

szaberka írta...

Ugye-ugye, minden csak elhatározás kérdése :D

aarkus írta...

Szerintem ez a fonal egyszerűen gyönyörű.

KicsiKató írta...

Erika, azért megnyugodtam, hogy még megy, még ha így is. :D

Aarkus, az a helyzet, hogy bár szívetmelengető a bókod, mégis eszembe jut, hogy te eddig minden fonalamat szeretted. Vagy elfogult vagy, vagy elfogult. :)))) (Vagy - egészségesen - kevésbé kritikus, mint ez a hüüüüüüülye maximalista Katóka:)))

muzsika írta...

Tenyleg hihetetlenul szep..a 2-3 posztnyival ezelottivel egyetemben.

petsy bea írta...

Mi az, hogy megcérnázni? :)

KicsiKató írta...

Bea, amikor megfonod a fonalt, az egy egyszálas fonal. Ha elég erős, maradhat úgy is, de ahhoz, hogy erősebb legyen, vagy két szált cérnázunk egybe, vagy hármat, vagy trükkösen egy szálból csinálunk hármat, vagyis összesodorjuk őket. A szabály az, hogy az egyik irányba fonsz, a másik irányba cérnázol (vagyis hajtod a rokkát vagy pörgeted a kéziorsót).

Youtube hashtagek:)))) cérnázás: plying, single ply, ha egyszálas, two-ply, ha kettő és navajo plying vagy chain ply, mikor egy szálból csinálunk hármas sodratot. (Asszem megvan a mai youtube-téma is:)))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails