2013. december 30., hétfő

ETMI 05 - az utolsó kupac:)

Végre a végére értem a sornak, ezennel szentül fogadom, hogy sose hanyagolom így el a blogot és a fotómasinát és titeket.

Már hónapok óta terveztem, hogy a csudaszép telefonomra tokot varrok, de folyton halogattam. 

Aztán hónapok óta terveztem azt is, hogy a napi sminkcuccok is kapjanak új neszesszert, persze ezt is csak tologattam magam előtt. 

És akkor megérkezett Icarus, akire hímes tojásként vigyáztam az első perctől, így már nem volt kérdéses a varrós nap. Erika mutatott egy bárányos board-ot pinteresten, végem volt az egyik keresztszemes példánytól, gyorsan kiböködtem, másnap meg ha már előszedtem a varrógépet és az anyagokat, hát egy füst alatt letudtam az összes halogatott projektet. Szeretem őket. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails