2013. február 1., péntek

lovemaking shawl

Vörös. Lovemaking. Magyarázatra sem szorul. :))

De ha mégis... Van, ami kell, legyőzhetetlenül. Nem is kell hozzá indok, egyszerűen tudja az ember, hogy jobb vele, mint nélküle. 

Így volt ezzel a kendővel. Imádtam már a fonás folyamatát is, kifejezetten terápiás céllal álltam neki, míg rajta dolgoztam, ügyeltem rá, hogy lehetőleg jó dolgok járjanak a fejemben. 

A kötésnél már el-elkalandoztam, de alapvetően belesimítottam sok órányi szép képet és gondolatot. Imádom minden centijét, úgyhogy sok képet kaptok. :)

Technikai részletek a ravelryn



9 megjegyzés:

jKáldy írta...

váhá :D
Nagyon jó lett (ez is).

De a lovemaking-en sírva röhögök... és a piszkos fantáziám ugye... szóval ezt a feliratot valami erotic shopos terméken is el tudnám képzelni, na... :D :P ;)

KicsiKató írta...

Nomen est omen. ;)

direkt marketing! Majd megnézem pár hét múlva, mennyivel többen cuppannak rá ezekre a posztokra... :D

Zorka4 írta...

Irigykedem. Annyira szép, esetleg egy játékot csak nekem és ő a nyeremény? :)

KicsiKató írta...

Hmmmm... számításaim szerint akkor elég nagy eséllyel te nyernél. :DDDD

Sofie írta...

Nagyon tetszik a szìne. Valahogy úgy képzelem el, hogy van egy szekrényed, telis-tele kendőkkel. A hétköznapokban tudod őket hordani?

szaberka írta...

Na ugye hogy hibátlan? Az enyém még mindig ott van egy csomóban blokkolatlanul.

KicsiKató írta...

Sofie, egy nagy szatyorban laknak a szekrényben, de nem mind, mert időről időre elajándékozok a régebbi darabokból is:)

Erika, blokkold, olyan kíváncsi vagyok rá!

Timici írta...

Jujj, ő nagyon szép!!!
ez melyik minta is??? köszi :)

KicsiKató írta...

http://www.ravelry.com/patterns/library/juneberry-triangle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails