2013. január 31., csütörtök

hogy a méret nem lényeg?

Hát pedig de! 

Mert van az a létállapot, mikor az egyszeri kötögető rájön, az élet már nem élet cowl nélkül. Gondolkozik*, tervezget*, fonalat fon, megköti, szörnyülködik. Túl hosszú, túl keskeny, túl vékony. Kukába sarokba vele!


És akkor újra nekikezd. És akkor boldog. Mert pont jó a hossza, a szélessége, a vastagsága. 


*mer' ugye sokkal egyszerűbb lenne az adott minta-adott fonalvastagság kombót követni, de ugye egyszeri kötögető ennél sokkal szertelenebb...

Ravelryn a technikai adatok a rossz és cowlról. :)

11 megjegyzés:

Rozy írta...

Ki ne dobd! Nagyon jók a színei. Jó lesz még az, ha nem lesz olyan nagy hideg.

GumiPók írta...

Elsőnek izgalmasak a színei, de tényleg kicsit hosszú és keskeny. A második viszont telitalálat. :)

florentine írta...

cowl nélkül nem élet az élet, ez tuti! a jó méreteit csekkolom :-)

KicsiKató írta...

Hű, elfelejtettem eddig mérni, csak örömködtem, de most gyorsan pótoltam. 112x19 centi, de ez klassz minta, nyúlik, szóval kényelmes. Nem szeretem, ha túl hosszú a cowl, ez szépen befedi a nyakam és ha lentebb húzom, egy mélyebben dekoltált ruhában se fázom.

Kuruczné Marcsi írta...

Bocsika, de nekem jobban tetszik a vörös rajtad :o)

KicsiKató írta...

A színe nekem is nagyon tetszik, úgyhogy lehet, hogy lebontom... Így sose használnám és nem szeretem a kihasználatlanságot. :)

Zandiflora írta...

Helyes, kár lenne azért a csodaszép fonalért!
Másodikra nagyon eltaláltad, tökéletes.

szaberka írta...

Nono, biztos, hogy a szín nem befolyásolt a döntésben? Hogy-hogy nem, a szürkét kiáltottad ki győztesnek...

KicsiKató írta...

szürkéslilás :)

En - Hababann írta...

hát pedig az a rossz, nekem nagyon bejött ;)))

Timici írta...

nagyon jó lett a szürke, a színeset szerintem is újra kéne kötni ,mert megérdemli :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails