2012. szeptember 20., csütörtök

furcsa páros

Van az úgy, hogy ha ránézünk egy párra, rögtön látjuk, hogy egymáshoz illenek és csodásak együtt. És van az úgy, hogy külsőre egyáltalán nem passzolnak, mégis kiegyensúlyozott és szenvedélyes kapcsolatban élnek.


Valahogy így mehet ez fonaléknél is... Hát ők itt ketten elsőre nem passzolnak, de a fejemben annyira összekötődtek, hogy csak reménykedni tudok, nem fogják egymást ölni életük végéig. Mert én biza' megfonom az barna-zöld felét és összecérnázom azzal a Rikker csipkével!



#egyszerélünkjeligére

10 megjegyzés:

Kuruczné Marcsi írta...

Érdekes lesz az biztos :o)

florentine írta...

... és ez már az - mondja mindig a barátnőm, szóval mindenképpen!

Zorka4 írta...

Na erre kiváncsi leszek nagyon :))),

En - Hababann írta...

Jajj, izgalmas kezdet! Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőle!

Editfolt írta...

Jól néznek ki együtt. Készen lettem tegnap a boleróval. Teszek róla egy postot hamarosan. a te képeid közül 1-et felhasználhatók?

KicsiKató írta...

Hát erre én is kíváncsi vagyok, gyanús, hogy előre furakszik a sorban:)

Edit, persze, de gyors vagy! Remélem, visszatér a kötés az életedbe a foltok mellé hosszabb távon is:)

Paat írta...

Harmonikus színek, rossz nem lehet:)

szaberka írta...

Nem is olyan vad ötlet ez:)

KicsiKató írta...

És bizony, hogy nem is lett rossz! (szerencsére:))

Jucus írta...

Nekem egészen passzol egymáshoz a kettő! Az a Rikker fonal, tudom, hogy Mözsön van, 10 km-re tőlünk. Tudsz pontos címet adni? Körülnéznék ott én is picit. Ha kell, itt a címem: Judit.Posch@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails