2012. március 15., csütörtök

internetes okosságok, 13. rész: KOMMENTEK KÖVETÉSE - ÜNNEPI KIADÁS


Csak egy gyors bejegyzés: mostanában feltűnt, hogy bizonyos beállításoknál a blogger nem ajánlja már fel a lehetőséget, hogy követhessük a kommenteket. Úgy látom, ez az egyetlen verzió, ahol még mindig fel lehet iratkozni e-mailben, úgyhogy azt javaslom, állítsuk ezt be minél többen, hogy megkönnyítsük azok dolgát, akik megjegyzést hagynak nálunk és szeretnének értesülni a többi kommentről, esetleg válaszunkról!

14 megjegyzés:

Krizantám írta...

Szia Kató!
Nagyon köszi ezt a segítséget! Én is átállítottam a blogomban, de úgy látom, hogy nem ajánlja fel mégsem! Fogalmam sincs miért lehet ez és miért tüntették el ezt a fontos lehetőséget!
Megpróbálnál nálam kommentet hagyni és jeleznél nekem, ha tényleg nem küld neked visszajelzést?
Ha megtennéd, nagyon örülnék! Köszi!
Kriszta-Krizantám

bruercsi írta...

Módosítottam! :)

Krizantám írta...

Köszönöm Kató!
És hogy kipróbáljam, hogy erről a kommentemről küld-e nekem értesítőt, akkor az "előfizetés e-mailben" címkére klattyantok...
(Az ugye azért látszik mekkora blogguru vagyok?!)
De lelkes és jóindulatú... csak bénuska... :-)

Bejus70 írta...

Köszönöm!

Barbi írta...

Nagyon köszönöm ezt a bejegyzést! Én is gyakran visszaállok a régi nézetre, mert ott megtalálok lehetőségeket, míg az újban nem. Puszi! :)

Barbi írta...

Nagyon köszönöm ezt a bejegyzést! Én is gyakran visszaállok a régi nézetre, mert ott megtalálok lehetőségeket, míg az újban nem. Puszi! :)

erzsó írta...

Kató!
Még egy technikai kérdés: ha a régi felületen beállítom ezt a követési lehetőséget, akkor már nem lehet olyat kérni, hogy a megjegyzések felugró ablakban jelenjenek meg?
Mondjuk nem életbevágó :))

és köszi nagyon itt is!

Mammka írta...

Nagyon köszi KicsiKató,köszi,hogy te ilyen okos vagy és mogosztod!!!!!puszi!!!!

KicsiKató írta...

igazán nagyon szívesen:)

KicsiKató írta...

Erzsó, nem értem, miért, de se a felugró ablakos, sem a harmadik lehetőségnél nem ajánlja fel a kommentek követését... sajna... pedig pont ezt a beállítási módot szidtam valamelyik korábbi fejezetben, mondjuk, ha nincs szóellenőrzés, úgy egészen tűrhető:)

Mammka írta...

KicsiKató! Írok emailt ezzel a kommentkövetéssel kapcsolatban,mert valamik nem világosak és nem úgy működnek,ahogy kellene....Köszönöm!

Krizantám írta...

És most figyeljen MINDENKI!
Visszaállt a megjegyzések küldése lehetőség (valószínűleg a mai naptól) a felugró ablakos és a teljes oldalas megjegyzésablak esetében is ! :-)))))
A Nagy Testvér meghallgatott minket...;-)

Próbáljátok ki!
Remélem így marad és nem változtatnak megint rajta!
(Mi meg itt küzdöttünk az Előfizetés e-mailben gombbal és a beállításával...>-/...no de ez van!)

Üdv Mindenkinek!
Kriszta

baritas írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
baritas írta...

Krizantám, Neked is megjelenik, ha a sajátodba írsz?

KicsiKató hálás köszönet, hogy segítesz minket a blogos útvesztőkben!

(nekem a fönti kép alapján van beállítva, és szerintem nem jelenik meg a felugró ablak a megjegyzéshagyóknak.
pedig igazad van Kató, megérdemlik a visszajelzést!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails