2012. február 25., szombat

várakozó álláspont

van, ami blogolásra vár*
some is waiting for blogging*
van, ami megkötésre
some for knitting
van, ami lebontásra
some for start over
van, ami blokkolódásra
some for blocking
van, ami száradásra
some for drying

* ha már itt felbukkant, hát elmondom róla: mi mást is adhatna kötős barátnénak szülinapra az ember lyánya, ha varrni akar, de a táskát lestoppolta más? Kötős humort a konyhába, naná:)
*what else should I give to a knitting friend , if I want to sew but others sew her bag? Knitting humour to the kitchen, of course:)

5 megjegyzés:

micuska írta...

Miért visszáján van a Gail?

micuska írta...

A másik pedig milyen gyönyörű!

Zorka4 írta...

Nem is stoppoltam le :P

De hogy a kendőd milyen szép lett! nem blokkolószettel blokkoltad? nem látom a képen.

Micuska meg le akarja nyúlni a kendőm színét? :)

KicsiKató írta...

jéé, nem is figyeltem a gailt, ez már biztos a tudatalatti volt, elfordultam tőle... :D

nem blokkolószett, mert íves az alja, nem akartam vele senyvedni (hopp, eme megfontolásból gyorsan kendőt kell kötnöm:)))

Gránátalma írta...

Milyen szép a narancs-türkiz kendő! Nekem is van ilyen fonalam, kedvet kaptam a felkötéséhez!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails