2012. február 27., hétfő

2012/4

Nem is mondok sokat, csendben megmutatom a képeket,
Just show you pics without chatting too much
ahol a mindenféle technikai részletek le vannak írva és felhívom a shawlaholic anonym csoportot, hogy vegyenek be.
where are the details... than I ask to join the anonym shawlaholic group.
Jön valaki még? Csak hogy ne legyek csupa idegen között. :))))
Anbody's coming? Would be better with friends. :)))

ui.: kikapcsoltam a szóellenőrzést, remélem most már mindenki tud kommentelni, aki akar! :)
ps.: there are no checking captchas, hope everybody can comment who wants! :)

32 megjegyzés:

Anna írta...

Nahát, sosem gondoltam volna, hogy ezek a színek mennyire jók együtt. Tetszik:))))

F.Gina írta...

Szépséges!

Melinda írta...

Aztaaamindenit:))) Szép lett!:DD

Zazálea írta...

hogymiket tudsz.............!

martimez írta...

Ez nagyon szuper, ...ezt te találtad ki ?

KicsiKató írta...

Köszönöm:) Ez a kendő nem jött volna létre, ha nincsen a sok kötős tanítómesterem, Micuska, aki önzetlenül átadta nekem az utolsónak zsákmányolt fonalcsomagot, a tervező, aki megírta ugyan a mintát, de nem vette számításba, hogy úgyis megyek a saját fejem után... (Martimez, kattints a linkre, ha kicsit is érdekel hosszú távon a kötés-horgolás, regisztrálj, mert a ravelry egy aranybánya, tele inspirációval és jobbnál jobb mintákkal:)

micuska írta...

Milyen önzetlen voltam már! Tényleg nagyon sokára használtam volna, de hogy milyen jól esett megvásárolni. Kató! Ezt nagyon nagyszerűen passzintottad. Na meg: sáltű!

Ágota-Lencsi Művek írta...

Wáo!:)

Tündérlátta írta...

Figyelemfelkeltő darab!! Tavaszi légies egyéniség!!

MrsYarnart írta...

na ehhez a kendőhöz nem is kell sok szöveg. a képek magukért beszélnek. a színes fonal gyönyörű, de az a kék szegély kellett hozzá. és micsoda telitalálat. gratulálok, tökéletes munka, gyönyörű kendő!

inecsg írta...

Gyönyörű lett!

Ariadne Műhely írta...

Húúú, ezt a mintát már én is kinéztem. És így sokkal jobban tetszik, hogy az alján nincs az a sok hurokmicsoda.
Szuper vagy.

Marcsimami írta...

Nem fogom vissza magam, csak...
gratulálni szertnék! :D
SZUPER LETT! :)

Colette írta...

Ez egy nagyon bátor és kreatív kendő... nem szokványos színekkel, a csíkos és a csipke bizarr mégis fenomenális párosításával... szinte sosem tetszenek a csipkés kendők, de ez NAGYON OTT VAN... a toplistámon:-)
Gratulálok!

Colette írta...

Úgy örülök ennek a kikapcsolásnak, hogy mégegy kérdés!!!
A sáltűről írhatnál, hogy mit is látunk pontosan, mert nagyon tetszik az is!

erzsó írta...

Fantasztikus-elájulós:))

Zorka4 írta...

Ez egy gyönyörűség! Hogy én miért nem csaptam le arra fonalra,verhetem a fejem a falba :))) bár akkor sem lenne ilyen szép.
Tényleg szuper lett, és ugye milyen jó a másik szín a végén? :)

Verocs írta...

széép

Verocs írta...

Tudok kommentelni, tudokkommentelni :)))))) az előzőhöz viszont : a szegény gailt jóhogy nem tudod kötni, ha fotózod, akkor is a "seggét" mutogatod neki..Megsértődött! :D

florentine írta...

Fantasztikus színek!

florentine írta...

Ja, és azt hiszem, csatlakozom én is a csoporthoz...

ezkriszti írta...

Csodajó megint! Tutkó függő lennék én is. Megóv hogy nincs itthon fonal és kötőtű. De látva a csipkekendőidet erősen érzem a hívást/szirén hangokat hogy legyen. Mesés ez a színvilág. Örömmel hordanám. Cseréljünk valamit. Megyek hozzátok kapálni. ;)

Paat írta...

Szia Kató!

Én tutira mennék veled a klubba!!!:)
Csodás ez a kombináció! Olyan két kék+két tarka zoknifonalas csomagból van? Gyere hozzám szülinapi sorsolásra!:)

Huligánlány írta...

Á de jó lett! és nem sprőd ez a fonal így? mert nekem is van itthon, de keménynek találom.Hányas tűvel készült?

Elinor17 írta...

Nagyon csini lett , igazi vidám tavaszi darab !!:)

Sofie írta...

Telitalálat a színválasztás! Nagyon tetszik!

KicsiKató írta...

köszikösziköszi! :))

Örülök, hogy jöttök velem a függőklubba:))))

Martimez: neeeeem, nem, volt egy alapminta, amit itt-ott (hol figyelmetlenségből, hol lustaságból, hol dacból:) megváltoztattam.

Adri, nekem is jobban tetszik így, bár azért megszavaztattam a fél HKK-t a befejezés előtt, hogy milyen legyen:)

Colette, a sáltűt mutattam pár társával egy-két bejegyzéssel ezelőtt, csupa gyöngyösbolti alapanyagot passzintottam össze hozzájuk.

Kingaaaaaaa:)))))

Vera, komolyan, észre se vettem, hogy a gail hátoldalát fotózom... mondom, ez már a tudatalatti elfordulás eredménye lehetett:)))

Kriszti, jöhetnél kapálni, ha lenne mit:) Kis kert - cserepekben és ládákban növögető chilli, paradicsom és virágok. Ez a felhozatal:) (ebből chilli a legtöbb:))))

Paat, azaz!

Huligánlány: nem, nem sprőd, nekem fonalként se volt az. Amikor kész lett, megáztattam folyékony mosószeres vízben (csak egy cseppnyit szoktam hozzátenni az illata miatt), talán puhult kicsit, de szerintem már a kötés alatt megedződött.

Dóra írta...

Annyira vidám színei vannak! Nagyon tetszik ez a munkád is!

ezkriszti írta...

Ismertem a "körülményeket", azért is mertem vállalni. :)

LARION írta...

Jó ez a vonal és színvilág ... gratulálok, Katóóóóóóó !!!!!!!!!

KicsiKató írta...

Kriszti, azért megnéztelek volna, mikor azt mondom, kiköltöztünk egy laza ötezer négyzetméternyi területre:))) Jajj, de jó is lenne, adnék én neked kendőt, csak lenne mit kapálni! :)

Larion, de jó, hogy te is itt vagy! :)

Huligánlány, az előbb lefelejtettem, 4 millis tűvel kötöttem. Majdnem nekiálltam megint kardoskodni a ravelry-s reg mellett, mert ez is ott van az adatlapon, de már fent vagy, ugye?

Irenka írta...

Aztaaaa! Hát ez, ez mellbevágóan szép lett! A klubhoz csatlakoznék, de csak ha szó sincs leszokásról. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails