2012. február 12., vasárnap

I'm ready!

Bár még szorosan a nyakam köré tekerem a "leggyapjabb" sálakat és kendőket, nemsoká eljön az idő, amikor lazán a vállamra teríthetem őket. Sáltűm eddig nem volt, most egy picit több lett a kelleténél, hétvégén csavarintottam párat. Tavasz, jöhetsz, kész vagyok! :)

Although I still twist the scarves and shawls around my neck, spring is slowly coming and they will slip down onto my shoulders... I had no shawlpins, now I have some, made a few in the weekend. Spring, you may come, I'm ready!

10 megjegyzés:

Krizantám írta...

Húú, ezek a sáltűk milyen tutik!
Te aztán minden színben felkészültél a tavaszra! :-)))

Tündérviola írta...

Nagyon nőies darabok!!!!

Manna írta...

Ez milyen nagyszerű ötlet :) nagyon jól néznek ki :)

Bernadett írta...

Nagyon szepek es egyediek lettek.:)
Nincs saltum...:(

Mamis írta...

Szépek!

micuska írta...

Hozol a talira?

vatikati írta...

Kedves Kató!
Légy szíves nézd meg a blogomat, tartogatok számodra valamit.
Üdv: Kati
vatikati.blogspot.com

ElizAniko írta...

Júúújjj, ilyet én is szeretnék csinálni!
Lehet tőled infókat kérni?
Ha egyszer eljutok a kötős talira nagyon szeretném őket megszemlélni közelebbről is.
Nagyon szépek!!!!!

peony írta...

hehehe...az a fehérvirágos már az ENYÉÉÉÉM!!!

KicsiKató írta...

Fú, de elmaradtam a válaszokkal... köszönöm, pár darab még maradt nekem, úgyhogy az egyiket fel is avattam a friss kendőmmel:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails