2012. január 22., vasárnap

helyzetjelentés

Még decemberben fontam meg ezt az elrontottnak titulált sk festett Rikker gyapjút, hát amennyire nem tetszett szöszként, annál jobban bejön fonalként. Egyenetlen még mindig, igyekszem nem kiengedni az ujjaim közül nagyobb adag gyapjúdarabokat, de ezzel még meggyűlik a bajom. Az azért vigasztal, hogy ezek az egyenetlenségek baromi jól mutatnak megkötve:))
Aztán itt ez a másik festett, ezt még nyár végén pingáltam, hogy megfonjam kézi orsón. El is kezdtem, úgy 4 dekánál tartottam, mikor Guszti jött. Eddig a sarokban pihent, de hogy ne menjen az eddigi munka veszendőbe, a maradékot feldolgoztam rokkán. Na ez az igazi art fonal, vannak benne akkor kézzel font göbök, hogy csak na! :)))
Ő pedig egy egészen friss projekt. Eleve ezzel a szándékkal vettem tavaly nagyobb adag fekete és vörös gyapjút, beszereztem hozzá a kutyakefét is (köszi Adri az ötletért:))) és tegnap neki is láttam lazán összekártolni. Imááááádom!!!! Csupa tűz, szenvedély, vágy, Latin-Amerika, tüzes tequila... Hosszútávú projekt, összesen 35 dekányi lesz, ebből már 10-et kártoltam - fontam - összecérnáztam, nagyon várom, hogy beleköthessek. Ha összejön belőle annyi, egy Lace Cardi lesz a végzete.
Ti min ügyködtetek a héten?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails