2011. október 26., szerda

búcsúzom...

Ne örüljetek, nem tőletek. :)))

Most jutott eszembe, el is felejtettem kellőképpen megemlékezni egy hű társról. Bizony, egy korszak lezárult, régi szerelmek mennek, új szerelmek jönnek. Megváltam életem egyik pasasától, sőt, egyenesen én taszítottam őt egy másik lány karjaiba. Géza elköltözött, jó helyre került, Zsuzsihoz:))))

És mivel utálom az egyedüllétet, új pasast szereztem magamnak. Mert bizony a sok női név után az enyém férfi lesz a javából! Új rokka áll a házhoz! :)



13 megjegyzés:

enigma írta...

basszus, Kata...már bocs..a frászt hoztad rám, ejnye :)

KicsiKató írta...

Ez így csak most jutott eszembe, de megnézzük, erre klikkelnek-e többen... eddig az " orgia" cím hozta a legtöbb látogatót:))))

florentine írta...

:-DDD

Irenka írta...

Kató, a frászt hoztad rám (is)! Jó poén! :)

Andicsek írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz!!! Megrémültem! nem vicc!:))

KicsiKató írta...

Áááááá, úgy sincs akkor szerencsétek, hogy megszabaduljatok ilyen könnyen tőlem:)

Mammka írta...

A frászt hoztad rám is!:(((((((Kikapsz!♥

Barbaral írta...

:))))

patonaifabian írta...

Igen...az ilyen címek vonzák az embert: Ha pozitív címe van egy blogbjegyzésnek akkor:(

Kalex © írta...

Még jó hogy "ismerem" Gézát! Mert különben azt hinném, hogy kidobtad a pasidat! De végülis így is so-so "kidobtad".... :D

Lilla írta...

Na én is frászt kaptam! Igaz, személyesen nem ismertem Gézát, de üdv neki! :)

Kicsianya írta...

Már kezdetem megijedni...de aztán mégsem:)

Boldogság vár :) írta...

Jó helyen van a Géza :) Befogadtam, hogy ne árválkodjon :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails