2011. szeptember 7., szerda

Addi teszt - eredmények

Nehezen szántam rá magam erre a bejegyzésre, mert sajnos számomra ez a lehetőség kudarccal végződött. Rég szemeztem a szettel, így nagy volt az örömöm, mikor kiderült én is kipróbálhatom. Az érzés addig tartott, míg ki nem nyitottam az egyébként hihetetlen elegáns és szemet gyönyörködtető csomagot.

Olvastam én már több helyen, hogy milyen szokatlanul rövid a tű, de elképzelni sem tudtam, hogy ennyire. Összehasonlításul odatettem mellé a szintén Addi, de fix csipketűmet. Iszonyú pici.
Persze próbálkoztam vadul, de nem tudtam kényelmesen használni. Pár perc után szinte begörcsöltek az ujjaim. Ha megvettem volna, biztosan kitartóbban gyakorlok vele, de mivel úgyis csak két hétig volt nálam, nem akartam az örömteli kötésből fájdalmas folyamatot, így feladtam.

Megmutattam más kötős lányoknak is, volt, akinek ez a hossz is kényelmes, végül arra jutottunk, hogy valószínűleg a megszokás miatt nem állt rá a kezem, illetve hogy alapból is erőteljesen megmarkolom a tűt. Szeretem az érzést, hogy a tű vége megtámasztódik a tenyerem külső élén, az Addi azonban a kisujjamig sem ér.


Így hát kissé csalódottan adtam tovább a szettet, de a vad, kötős két hetemet azért megültem, csak épp a saját tűimmel:)

4 megjegyzés:

Paat írta...

Örülök, hogy látom nálad is ezt a véleményt, azt hittem csak nekem nem megy valami... Bár én azért jót kötöttem vele, de figyelni kellett a rövidsége miatt. Szeretek hozzád járni, szép dolgokat csinálsz!:)

Cherry Art Design írta...

Hmmm, jó hogy leírtad Kata, sajnáltam, hogy én nem jelentkeztem a programra, mert szívesen kipróbáltam volna ezeket a szupi tűket. Nekem bambusz tűim vannak, azok is normál hosszúak. Most gondolatban probálgatom milyen is lehet a rövid tű. :) Egy biztos, hogy hasznos ez a próbakötés.

Mázsa Viki írta...

Csalódott voltam, hogy már nem tudom hanyadik alkalommal nem én nyertem atűk használatát, de most nem bántom. Több helyen olvastam már hasonló véleményt. A fotóid alapján én ugyanúgy fogom a tűt, mint Te. (a horgolótűt is, én úgy nem tudok, mint a profik) és bizony ha nem elég hosszú a tű, nekem is begörcsöl a kezem és napokig fáj. Akkor maradok a knit pro tűimnél, amiket nagyon szeretek. :)

KicsiKató írta...

Komolyan nagyon sajnálom, hogy ilyen rövidre gyártották, mert azzal a pár sorral, amit bírtam, bebizonyította, hogy a hegye szuperszónikus. :(

Viki, én is gyarapítom a knitpro készletemet, bár abból már egyet eltörtem, egy szétszakadt az illesztésnél, egy pedig a fém ragasztásnál engedi el (vagy nem tudom, hogy, mindenesetre veszettül forog), egyelőre ráálltam a fix addi csipketűkre (Barkáéktól), ezek úgy tűnik, beválnak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails