2011. augusztus 10., szerda

puff neki!

Hallottátok ezt a zajt? A másik kő, ami legördült a vállamról a sál után.

Nem köntörfalazok, egy ideje nem megy a varrás. Nem tudom, miért, de nincs hozzá türelmem. (Kissé ambivalens a helyzet, hiszen képes vagyok akár harminc órát belerakni egy kötésbe, de két órát egy táskába nem....)

Vettem egy cipőt, amihez azonban nem volt táskám. Boltba mégse mehetek, hát nekiláttam. A színe adott volt, az is, hogy gépi hímzést szeretnék a sarkába. A tűzésnél azonban elakadtam, nem akartam szimplán stipplingelni, hát elkezdtem a kisebb-nagyobb bogarakat rátűzni, a köztes helyeket pedig sűrű öltésekkel levarrtam, hogy plasztikusabbak legyenek a jószágok. Na itt szakadt el a cérnám (nem szó szerint:), a hátoldalára már nem volt semmi kedvem.

Hétvégén azonban - fellelkesülve az ominózus köteményen - elővettem és befejeztem. Tetszik, szeretem, remélem, lesz még olyan jó idő idén, hogy felvehessem a vadi új cipőhöz:))
33x21 cm, sarkánál 8 cm széles; állítható vállpántos; a táskatest: fedlap, 1,5 cm-es vatelin és táskamerevítő összetűzésével készült.

26 megjegyzés:

Biggy Jones írta...

Ez nagyon szép !!!!

Zsuzsi írta...

jópofa ez a bogaras tűzés ;)

Mamis írta...

Nagyon jó lett!!!A tűzés pedig igazi Kicsikatós!

Varga Györgyi írta...

Nagy kár hogy nincs türelmed a varráshoz :o) A tűzést elnézve jó néhány órányi munkád lehet benne. Nagyon jópofa lett, bár én nem rajongok a bogarakért túlságosan. (ennek köszönhető a visszafogott jelző, nem pedig a csodaszép tűzésnek)

Kreavikka írta...

Egyformán működünk!:)Én is a babatakaró befejezésén buzdultam fel,hogy befejezzem a sbs-kendőmet!Iszonyú jó érzés befejezve látni őket (túl lenni rajtuk:)),viszont hiány érzetem is van,kell,hogy legyen mindig vmi ilyen projekt,amit folyamatosan kell csinálni..:)
A táska szupi lett!!:)

Marcsi és Ági írta...

Ahh!!! Gyönyörű! De már a cipőre is kíváncsi lennék :-))

Barbaral írta...

Mi lenne, ha türelmed is lenne varrni???
Szuper lett!

Ida13 írta...

Nagyon tetszik!

Sylph írta...

Ejha!!! Nem semmi ez a tatyó!!! Szuper vagy!

Boldogság vár :) írta...

Hát ez meseszép!!!!!! :)
Hogy csináltad a gépi hímzést? Én még csak ismerkedem a varrógéppel, és közel sem vagyunk ilyen barátságban, hogy ilyen aranyosakat tudjak kreálni...
Jajj, de sok mindent szeretnék :)

maggomboc írta...

Gyönyörű! Jó, hogy kerítettél időt befejezni. Én csak remélem, hogy egyszer lesz időm megtanulni ezt a tűzési módot. Nagyon tetszik, de még sosem próbáltam.

Egyébként már nekem is hiányzik valami projekt, mert a 'nyaralás' alatt igencsak hanyagoltam minden kézimunkát. Amit kötök, valószínűleg (én is) lefejtem, mert nem tetszik, és varrni is jó lenne, de most valahogy nincs ihletem... talán majd ha valami anyag megfog, vagy valamire szüksége lesz pici lányomnak (hálózsák lassan aktuális). Majd lesz, ahogy lesz :).

Kata írta...

Örülök hogy ismét le ültél varrni is, mert nagy kár lett volna ezt a táskát nem elkészíteni!!!
Álomszép , a tűzésről nem is beszélve!!!!

Marcsimami írta...

Kató, nagyon szép a táskád, a tűzése pedig, teljesen lenyűgöz.
Igazi Mestermunka!
Ha szabad gépi tűzésből oktatást fogsz tartani, én jelentkezem rá! :)

Kalex © írta...

Kár hogy mostanában nincs kedved varrni, mert nagyon tetszik ez a táskád (is)!!! Tessék vissza jönni az ihletnek!!! :o)

Zorka4 írta...

Jaj, nagyon tetszik, megnézhetem élőben a következő kötősön? Elhozod? Lécciiii!

KicsiKató írta...

Hűűű, de aranyosak vagytok, igazán örülök, hogy így tetszik nektek:))

Igazából a szabad gépi tűzés ebben a formában nem egy nagy ördöngősség, vízre eltűnő filccel felrajzoltam a mintákat, megtűztem és kész. Nekem így könnyebb, mivel tűzni ezerrel jobban tudok, mint rajzolni, de majd meglátjuk, most egy egész nagy képet fogok megtűzni...

Egyébként most hatalmas ihlet-kupacot kaptam Mamistól, nagyon várom a hétvégét, hogy zakatoljon a gépem kedvére, rengeteg terv kibukkant a kobakomból:))))

Kinga: viszem:))

Abile írta...

Gyönyörű lett a tűzés.. fantasztikus! Mi lett volna, ha még kedved is van hozzá :o))
Szerintem hogy épp milyen alkotó tevékenységhez van kedvünk, az attól is függ, hogy milyen "ingerek" érik az ember lányát. Én legalább is úgy vagyok vele, hogy ha kötős blogokat nézek, akkor kötnék, ha keresztszemest, akkor xszemeznék...
De hát így van ez jól!! :o)

Kriszta írta...

Nem csoda, ha szereted, én is szeretném, eszméletlen szép lett!

Piroska írta...

Legyél ezután is "bogaras"! :)))

Cherry Art Design írta...

Nagyon jó lett! Én sem vagyok bogaras, de ez király! És a cipőre én is kiváncsi lennék. :)

Szila írta...

Tényleg kár, hogy a varrás nálad most parkolópályán van...........nagyon klassz a táska, a tűzése pedig csodás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Judit Eszter írta...

Nagyon szép kis táska lett, a tűzés magáért beszél!!!!

Kreatív Cucu írta...

Nagyon nagyon tetszik! Olyan egyszerű a forma, mégis különleges a tűzés. Nagyon megfogott :)

RitaFoltok írta...

Nagyon jó!

Jutus írta...

Gyönyörű lett!!!

peony írta...

Jajj de szép!!! (nekem is kell...ene ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails