2011. augusztus 1., hétfő

már megint...:)

... egy boleró. :) Fészbukon felmerült a kérdés, hány boleróra van szüksége egy nőnek, Anettnak igaza volt, mikor azt mondta, a ruhatárad minden színéhez előbb egy, aztán jöhetnek a technikai finomságok, ami miatt érdemes még kötni... :)
Hát most kipipálhatom a kéket, azt hiszem, eddig ez a fazon vált be a legjobban, mindenképp ki fogom próbálni más mintával, esetleg egy csavart díszítéssel.

minta: Peony tutorialja a Barka kötősulijában (1. rész, 2. rész, 3. rész)
(változtatás: kihagytam a fodort, az ujjánál betoldottam 4 sima sort, a csipkemintát pedig a fogyasztásnál csak a 3 középső egységnél folytattam)
fonal: Barka Gerlepár (páva árnyalat)
súlya: 195 g
És egy kép az első nyilvános szerepléséről:

13 megjegyzés:

Zazálea írta...

és neked jó is áll,köss mindenfélét...:o)

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz, a boleró is nagyon szép, de neked jól is áll erősen! Csinik vagytok!

Kata írta...

Nagyon szép lett! Csinos vagy nagyon :))

KicsiKató írta...

Köszönöm, aranyosak vagytok:)

(ööö, Kriszta, csak én vagyok a képeken:))

Mammka írta...

Nagyon csini!!!Nagyon!!!!!És micsoda kitartás kell ilyet megkötni,vagy horgolni!

Elinor17 írta...

Tényleg nagyon csinos !!Anettnak igaza van !:)

Judilla írta...

Nagyon jó lett!!:)
A végén még ezt is elkívánom tőled..:)))

KicsiKató írta...

Köszi!!:)

Judilla, kívánd csak, remek minta és rengeteg potenciál van az alapdarabban!!

Monessa írta...

Nagyon klassz!Tetszik!:)

Aranka írta...

Kedvenc színeim egyike a kék, jó lett nagyon.

Kriszti írta...

Nagyon jól áll ez a boleró is Neked. Én még csak az elsőm kötögetem, de talán lesz még folytatás.

KicsiKató írta...

Kriszti, szinte biztosra veszem: lesz :) Az egyik legjobb kötős projekt, egyszerű, mutatós, használható, kis fonaligényű... Tökéletes:)

Rebecka írta...

I like your shug! Beautiful color. Your lavendar shawl is also beautiful!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails