2011. július 24., vasárnap

Türelem blogajánlót terem!

A mai blogböngészés vegyes volt számomra is, van itt újdonság és jól megszokott blogger-kollegina is. Nézzük őket a jelentkezés sorrendjében:

Gyűszűnyi világ: Judit jött, látott és győzött, engem legalábbis eltalált a blogja. Polihisztor, gyönyörű képek, gyönyörű kislány, klassz ötletek… Kell ennél több? :)

Feminine punch: Emma blogján se jártam még, de nem kérdés, ő is a listámra kerül. Friss, csajos, fiatalos és vidám, nem kézműves blog, de tele van magunkon is megvalósítható dolgokkal, nézzetek körül nála is!

Muzsi blogja: büszkén jelentem, a kezdetektől olvasom! Bár ez nem jelenti azt, hogy évek óta függő vagyok, Muzsi nemrég ragadott horgolótűt, de pont a kezdő lelkesedése az, amit szeretek. A kezdő hörcsöglét tüneteit figyelhetjük meg nála (tudjátok, ide nekem az összes mintát!;), szívesen meg is osztja a talált kincseket! :)

Abile varrókuckója: Na, őt tényleg évek óta olvasom:) Szeretem a stílusát, a varrományait, az írásait. Nem is tudnám megfogalmazni, miért követem már ilyen régóta, egyszerűen jó. Ugorjatok át a blogjára, biztos sokan fogtok ott ragadni!:)

Na, most bajban vagyok, a következő bloggerina ugyanis Topszlivi avagy Töpszlívi, ebben még ő sem biztos a blogján található információk alapján:) Az biztos, hogy a lelkesedés nála is töretlen, nemrég kezdett horgolni és azóta így (is) díszíti a táskáit, ami jövedelmező ötletnek bizonyult a tudósítása alapján. Nézzétek meg pl. a katicás hátizsákját, nagyon cuki!:))

Ccsigaház: Olvasni kell, nincs vita és nincs köntörfalazás. Régi nagy kedvencem, nagyon szeretem, amiket és ahogyan alkot. Tegyetek egy próbát, ti is szeretni fogjátok! :)

Rita foltos kosara: Bizony-bizony, egy hamisítatlan foltvarrós, külhonból blogoló kollegina:) Itt sem volt kérdés, hogy olvasni fogom, hisz aki a táskákat szereti, rossz ember nem lehet (vagy hogy is van ez...?:))

Mamis blogja: Még jó, hogy nem kell pártatlannak lennem, nehezen tudnék az maradni. Kérem szépen, neki köszönhetem, hogy megvettem Gézát, a hímzőgépem, mindig is lenyűgözött, ahogy egy hétköznapi anyagból csodás táskát varázsol. Semmi fakszni, nem kell ezerféle anyag vagy szín, egy egyszerű fazon, egy jól megválasztott (megtervezett:) hímzőminta és kész a tökély. Imádom! :)

---------------------

(ajánlom magam is – további türelmeteket kérve:) Képzeljétek, olyan dolog történt ma… Nekikezdtem egy táskának, nem is apróztam el, de az elej megtűzése alatt folyton csak a megkötendő fonalakra tudtam gondolni, így félretettem. Szörnyű…:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails