2011. július 25., hétfő

Szülinapi játék:)

Egyelőre a bátor olvasóimat várom játékra!:) Történt ugyanis, hogy a facebookon közeledik a 600. követő és az ennek örömére hirdetett játékot kicsit előbbre hozom - hirtelen felindulásból, mert csudaklassz napom van:) A hirtelenkedés miatt azonban - átmenetileg - fotó híján vagytok kénytelenek eldönteni, szeretnétek-e ringbe szállni egy fekete-szürke-lila bársony, sokzsebes, különös formájú neszesszerért/pénztárcáért. :)))

Amint lesz fotóm, kiteszem ide, az esetlegesen magukat meggondolók pedig nyugodtan törölhetik hozzászólásukat csalódottságukban!:)

A jelentkezés feltétele csak egy komment, a határidő pedig július 31. 18 óra.

100 megjegyzés:

Vámossy Brigitta írta...

Nagyon szeretném.:)

Kata írta...

Már itt is vagyok :)))))))

GhostGirl írta...

naná,hogy szeretném ^^ a kedvenc színeim :D

Kriszta M írta...

Itt vagyok, és persze, hogy szeretném!! :)

estibogar írta...

Èn is itt lennék...s gratulálok a sok követöhöz....

azandi írta...

Nagyon szeretném! :))))

marlen írta...

persze:)

Ágota-Lencsi Művek írta...

Naná, hogy szeretném!:)

martimez írta...

szeretném

KicsiKató írta...

Emelem kalapom a bátor társaság előtt! :)

Alice97 írta...

Persze hogy jövök!! Amit te készítessz az nem lehet rossz!!:)

e-mail: gal.helga@freemail.hu

Susu írta...

Én sem hiányozhatok. :)

Névtelen írta...

Csalódás??!!?? Kizárt. :)) További örömteli alkotást kívánok: Nagy Emese

Kalex © írta...

Már itt is vagyok én is!!! :o) Örülök, hogy ilyen sokan összejöttünk. Gratula!

evicke írta...

Szuper, beszállnék én is :))

beni-mami írta...

Épp az aktuális kedvenc színeim.Nagyon szeretném

Plánka Ágnes írta...

Legalább így igazi meglepetés lesz..az enyém talán:):):)

beHAPPY írta...

Juhú! Szeretnék én is játszani :)

Agnesenca írta...

Gratulálok a sok követőhöz, és mindenképp szeretnék harcba szállni!! :)

napos írta...

Meglepődnék rajta, ha bárki meggondolná magát :)

Betsy írta...

...ezt már tényleg szeretném én nyerni :) és ha nyerek, ígérem én is indítok egy játékot :)

Carrie írta...

Bátor leszek én is. :-DDD Gratulálok a sok követőhöz.

Kati írta...

Gratulálok én is :)

Dia írta...

én tudom, hogy csodálatos lesz a neszeszer, így én is jelentkezem! :-)

ccsigaház írta...

hogyne, hogyne, itt vagyok :-)

Marianna írta...

Szeretnék játszani!!!!!!

Emma írta...

Én is szeretnék játszani! :)
Gratulálok a sok követőhöz!

Etti írta...

A munkáidat látva nem fogunk csalódni ;)

pillekata írta...

Sosem szoktam játszani, így persze nyerni sem, de ez most tényleg jól jönne :))

Éva Horváth írta...

Nagyon szép dolgaid vannak!Bármi jöhet!

Zsuzska írta...

Hááát ... Nem is tudom, így látatlanban ! :))
Hát persze, hogy szívesen játszanék!
Ha van kedved gyere hozzám játszani - ez egy meghívás :)

Éva Horváth írta...

Nagyon szép dolgokat készítesz.Nagyon örülnék,ha én lennék a kiválasztott!

l.móni írta...

De jó volna..............

Anpebe írta...

hú pénztárca és lila... jól hangzik :DDD Széles Anett

Lilla írta...

Mindenképp jelentkeznék, és szeretnék egy kicsikatós bármit!!!!

Szilvácska írta...

Én is szeretnék játszani pénztárcáért. Olyan jó lenne valami jó kis pénztárca amiket lehet venni azok egy fabatkát sem érnek, olyan hamar szét megy a kapcsa.

Pálfy Mónika írta...

Mostmáraztántényleg jó lenne nyerni! Mert a mai nap/ez a hét csuda nem jól kezdődött...:(
De legalább itt valami jóra várhatok! :)

Edina írta...

Hogyne jönnék...:)

Zsuzsi írta...

ez csak egy komment :)
itt is boldog szülinapot!

Regina írta...

Én is jelentkezek.. :) Gratula a munkáidhoz :)

Regina írta...

Én is jelentkezek, gratula a munkáidhoz :)

Bíró Andi írta...

Még így látatlanban is biztos vagyok benne, hogy csodaszép!! Egyértelmű, hogy harcba szállok érte ^_^

jampipi írta...

Kukucs:-))

Bernadett írta...

Komment ment,ajandek johet.:)

Monica írta...

Én is jövök, és nagyon kíváncsi vagyok arra a neszire!
Nálad mindig tumultus van egy egy munkádért, de bízom benne, hogy lesz egy kis szerencsém.

Julcsi írta...

Csalódottság???? Eh! Miről beszélsz?:)))))

latinka írta...

Én is szeretném:)

Varróka írta...

Benevezek! Szeretném teljes közelről megcsodálni :D

Bodnár Gréti írta...

Én is szeretnék játszani!:)

Ahama írta...

Naná, hogy szeretném :).
És Isten éltessen sokáig!

inga írta...

érdekel :)

Csillagbaba írta...

Láttatlanban is jelentkeznék a játékra, ugy is tegnap volt a szülinapom :))

lomaquilt írta...

Nem remélek, de a remény hal meg utoljára!

Márti írta...

Én is, Én is! :)

Banász Erika, ErikaStyle írta...

Persze hogy szeretnék egy "KicsiKatós" ajándékot! :))))

Ibcsy írta...

Természetesen én is szeretném:-)

noviamy írta...

Jelentkezem én is, ha lehet. :)))

Verocs írta...

Jelentkezem én is :D lehet? majd visszaadom, ha nem tetszik, de a munkáidat ismerve kétlem, hogy ilyen előfordulhatna..:)

Elinor17 írta...

Biztos vagyok benne , hogy gyönyörű lesz !Gratulálok a sok olvasóhoz !:)

Névtelen írta...

Örülnék neki.
bea.pirok@gmail.com

Guba írta...

Szeretnék játszani!

Kriszta írta...

Szívesen játszom én is veled, így még izgalmasabb a játék, hogy a nyeremény még titokzatos!

MrsYarnart írta...

én is nagyon örülnék egy kicsikatós ajándéknak. szeretem ezeket a színeket :)

MARIKA írta...

Köszönöm a lehetőséget de én már kaptam tőled egy csodálatos ajándékot aminek a címe: A szerelem színei:))

Na de mégis jó vona nyerni olyan KicsiKatós valamit má.

Eryka írta...

Hogyne szeretnék versenybe szállni. Csak szép lehet.

lapappilon írta...

óóóóó, naná h jövök játszani!
sok puszi

Nici írta...

próba cseresznye :o)

martilein írta...

Én is szeretnék játszani !!

Strugamano írta...

Te jó ég! Milyen gyorsak vagytok! És hol van még 31-e? Mindenesetre plusz egy fő van a ringben:)

Szila írta...

aztaaa, mennyi hsz-t küldtek már a lányok!:) Én is csatlakoznék a táborhoz, akik szeretnének a játékba benevezni:)! Szép napot!:))))))))))))))) (vagyis inkább már éjszakát......)

maggomboc írta...

most jutottam kicsit nethez, így a nyaralás alatt, és természetesen nem szeretnék kimaradni egy ilyen lehetőségből:D

PinkTulipMom írta...

KicsiKató, Tőled látatlanul is bármit elfogadnék! Fortuna jól figyelsz, hallasz? :D

Judesign(by Judd25) írta...

Szeretnék én is ringbe szállni:) Köszi a lehetőséget :)

muzsi írta...

Látatlanban is igen, szeretném :) Mindig az igazi pénztárcát keresem, még nem találtam meg :)

Carol Anna írta...

Szeretnék én is játszani! :)

Kriszta írta...

Húh, csatlakozom én is :)

Silerika írta...

Én nagyon bátran beállok a sorba "kicsikatóságért"! :o)))

Imola írta...

Én is szeretnék jelentkezni :))
Ha lila van benne, akkor már csak jó lehet xD

micuska írta...

Nyilvánvaló, hogy én szeretném megnyerni, így látatlanban is, esetleg 599 pályázóval kell majd megmérkőznöm?

Etelka írta...

Itt vagyok. Így látatlanul is szeretném.

rozfi írta...

Én is szeretnék jelentkezni. Köszi a lehetőséget!

Mona írta...

KicsiKatóságért bármikor versenybe szállok :)

F.Gina írta...

Én is jönnék ! Látom, közben meglett a 600 :)) Gratula !

Kreavikka írta...

Ééés itt a 600.látogatód!!:))Beszállok,hátha nyerek!Végül is ma már beletrafáltam egy 600as-ba!:))Gratulálok!

Varga Györgyi írta...

Persze, hogy ringbe szállok én is. Kedvelem a meglepetéseket- fotó nélkül is!

yeshajnalka írta...

Most én is szerencsét próbálok, Erdélyből vagyok és mindig kiváncsian nézegetem az újabbnál újabb dolgokat...szépek..további szép napot

Lakás- konyha- textil (SzilvaDekor blogoskodása) írta...

Úgy látom, meglett a 600. Gratulálok! :)Egy kicsit (nagyon) kiestem a blogozásból, de örömmel látom, hogy Te még mindig a régi, aktív, mosolygós alkotó-Kató vagy!

jKáldy írta...

bátor vagyok, hát persze :))

Ildikó írta...

Gratulálok a "népes táborhoz"! Csak így tovább, mindannyiunk örömére!

helen írta...

Hallo, itt Helen jelentkezik a vilag masik felerol! (mivel olyan kikotes nem volt, hogy csak mo-rol jelentkezhetunk...)

:)))

Zorka4 írta...

Én is szeretném :)

Szegusz írta...

Szeretném! :))

Erika írta...

Igen, szeretnék ringbe szállni a pénztárcáért:)))

Abile írta...

Még jó, hogy időben hazajöttem a nyaralásból. :o)

Lora írta...

Én is jelentkeznék!

daire írta...

Szeretnék jelentkezni, még látatlanban is! :) Köszia lehetőséget!

kukkuccs írta...

Imádom :)

Hobbizom írta...

Gratulálok a követők magas számához! Csatlakozom!:)
Én is szeretném!:))) Még épp időben! Huh...

En - Hababann írta...

Az esélytelenek nyugalmával, no meg, hogy meglegyen lassan a 100 és persze, mert kíváncsi vagyok, milyet is alkottál! ;)

KicsiKató írta...

Enikő, az esélytelenek nyugalma stimmel, itt már a sorsolás is megtörtént, le is zárom a kommentelési lehetőséget, hogy másoknál ne csillanjon fel a remény:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails