2011. május 19., csütörtök

merengés...

Most itt egy elég hosszú és unalmas poszt következne arról, hogy
a. mióta nem kreatívkodtam a rengeteg munka miatt
b., mennyi minden van megkezdve / tervbe véve
c., vajon miért csak heten jelentkeznek egy olyan játékra, amiben adni is kell, nem csak kapni (kérlek titeket, ne mentegetőzzetek, csak 'hangosan' gondolkodom:)
De végül kitöröltem. Mert hosszú és unalmas:) Helyette a lényeg:

Gratulálok viszont Norono-nak, kérlek, írj nekem egy postai címet! Susu, Katha, Huligánlány, Mano, Edina és Julcsi, ti se keseredjetek el, inkább menjünk mind Norono-hoz, hamarosan nála gördül tovább a játék! :) Gina, neked pedig külön köszönöm, hogy meghirdetted, én még szentül hiszek a jó (adabszurdum jobb adni, mint kapni-utópiában:)
ps.: Julcsi, a profilod nem érhető el, ezért nem tudtalak belinkelni, bocsi!

14 megjegyzés:

Zazálea írta...

tessen jönni. írni. mutatni,. vagyis kreatívkodni, tessen!

Susu írta...

Gratulálok Norononak!
Tudom, milyen bosszantó tud lenni, mikor az ember alkotna, de egyszerűen se ideje, se ereje nem marad a nap végére.

Julcsi írta...

Ugye nem én Julcsi? Mert ha igen, akkor valamiről nagyon-nagyon elfeledkeztem:(((((

KicsiKató írta...

Nem, a te profilod megjelenik a nevedre kattintva, de az övé nem.

Julcsi írta...

Nem, én Julcsi :)) (mármint gondolom)
Bocsi, csak épp nem voltam a bloghoz bejelentkezve, és a másik címemnél pedig nem írja ki...
itt van a link, ha esetleg gondolod:
http://jkaldy.blogspot.com/

Gratulálok én is Norononak! És naná, hogy megyünk tovább, ezt a játékot már nézni is tök jó, nem hogy játszani... :))

Julcsi írta...

de egyszerre írtuk... :D

KicsiKató írta...

Ok, köszi, már be is linkeltelek! Ha mást nem is, pár extra látogatót tudok vigaszdíjnak átnyújtani:))

Julcsi írta...

:) én köszönöm :)

Panka írta...

en jottem volna jatszani, de nem tudtam a jatekrol :( majd legkozelebb! :)

norono írta...

Nagyon örülök Kató!
És mindenkit szeretettel várok hamarosan! :-)))

Boldogság vár :) írta...

Túl sikerült élni a hétfői ellenőrzést? :)

F.Gina írta...

Gratula a nyertesnek ! Örülök, hogy továbbgördült :))

F.Gina írta...

Nézem-nézem Norono blogját, de nem látom, hogy meghirdette volna. Vagy csak én vagyok türelmetlen ?

KicsiKató írta...

Harmadikán írt, hogy megkapta az enyémet és hamarosan ő is elkészül és felrakja a játékot... Remélem nincs semmi baja, csak kicsit megcsúszott az idővel...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails