2011. május 30., hétfő

kis lépés a blogolvasóknak...

... annál nagyobb lépés(ek) KicsiKató bloggerinának:)

Több heti totális alkotásszünet után ismét volt kedvem és időm is kreatívkodni. Még hónapokkal ezelőtt, Manka blogjából kiindulva néztem ki ezt a gyergyói mintát, el is kezdtem saját festésű fonalakkal, de hamar alábbhagyott a lelkesedés.
A héten előkerestem és hétvégén be is fejeztem. Imádom!
Úgy tervezem, újságpapírból kreálok dobozt és annak a tetejére biggyesztem majd.
28 countos vásznon 2 kockán 2 szállal:)
S ha már így belejöttem, ki akartam próbálni egy 25 countos anyagon az egy kockányi hímzést is... Háááát, jó mini lett:) Lányok, akik ebben jártasabbak vagytok - ekkora anyagra már egy szállal kéne dolgozni? Kettővel hímeztem, így jó kis duci lett.

A bárányok teste 'koloniál csomókból' áll, így jó kis gyapjasak. Apropó, nézzétek csak a néni kezét ezen a videón :)

Egy fémdobozt szeretnék majd díszíteni vele... Ha a doboz alját lealapozom hobbifestékkel, szerintetek lehet rá dekupázsolni??

Haladok a bolerómmal is, kinéztem egy stólát őszre, elolvastam életem első regényét angolul (igaz, hogy nem mélylélektani mű, de 395 oldal volt!!), szóval szép az élet. Nektek is ilyen csudaklassz napokat kívánok!:)

12 megjegyzés:

Hesztia írta...

szép színű lett a festett fonlad, és nagyon jók lettek a báránykáid is!! igen, a 25-ös már határozottan 1 szálas keresztöltés, vagy 2 szálas félöltés --időmegtakarítási célzattal :)

Mammka írta...

Már izgultam érted!!!!!!
Örülök,hogy jól lettél újra és visszatért a régi KicsiKató!!!!
Gyönyörű a hímzésed,a minike is nagyon tetszik!

Strugamano írta...

Nagyon tetszenek a bárányaid! A dekupázsolásnak nincs akadálya!

Julcsi írta...

Akarod mondani, a néni körmeit nézzük:)) Na, az vonzza a tekintetet:)
A madárkád nagyon szép lett és a dobozra szánt hímzés is. Szerintem szép így ducin, de a kérdésedre felelni nem tudok, nem értek hozzá.

Barbaral írta...

Húúú a mini de jó lett! Na persze a pávás is, de a bari mindent visz:)

Marcsi és Ági írta...

Jót tesz minden alkotónak egy kis szünet :-)) Gyönyörű a fonalad, a hímzés pedig mesés! A fonalszámmal kapcsolatban még lövésem sincs, én csak csodálom a mások által készített hímzéseket. Egy biztos, hogy amit hímeztél attól ámulatba estem! (ja, és a néni körmeitől is :-))
Ági

csipkelelkű írta...

A pávák csodaszépek, a báránykák helyesek, a néni körmei... ööö... hát arra nem találok szavakat... :)
És még az érdekelne, hogy mit olvastál?

KicsiKató írta...

Köszönöm, lányok!

Dobozmániám újra a felszínre tört, lesznek még itt keresztszemessel, szálhímzéssel és redworkkel díszített dobozok, érzem én!:)

Csipkelelkű, örülök, hogy kérdezed.
Ezeket termeltem be az elmúlt napokban-hetekben (egyébként nem tudom, ismered-e a moly.hu-t, ha szeretsz olvasni, érdemes beregisztrálni, facebook adatokkal is lehet használni és akkor nyomon tudod követni az olvasásaid, vehetsz könyvet másoktól, facebookra tudod posztolni egyből, ha elkezdesz/befejezel/értékelsz egy könyvet, jó kis oldal)
http://moly.hu/konyvek/debbie-macomber-alomszovok (ezt angolul)
http://moly.hu/konyvek/nick-hornby-vajtfuluek-brancsa
http://moly.hu/konyvek/moricz-zsigmond-valogatott-elbeszelesek
most pedig ezt olvasom:
http://moly.hu/konyvek/isadora-duncan-eletem

Nina írta...

Szépek :)
Én miniben mindig egy szállal hímzek, szerintem elég 25-ösre is.

Boldogság vár :) írta...

Nagyon kis szépségesek lettek! :) Kíváncsi leszek sikerülni fog-e a decoupageolás, én mindenesetre szurkolok ;)

Zsuzska írta...

Dinnye, bakker, nyári dizájn... :-D
Szépek a hímzések (és a kéket én sem szeretem. ;-) ) (Ravelry:"all except blue")

KicsiKató írta...

Zsuzska, ez ám a szemfülesség! De tudod, biztos a jó marketing az oka, hiszen az nem kék, hanem "páva" ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails