2011. március 17., csütörtök

PIF - megint:)

Ismét belevágok egy PIF körbe, az imént jelentkeztem Györgyinél.

A szabályok pofonegyszerűek - az első három jelentkezőnek egy éven belül küldök valami KicsiKatós ajándékot, cserébe ők is meghirdetik a blogjukon a játékot és vállalják, hogy a náluk jelentkező leggyorsabb triónak ajándékot készítenek... és így lészen egy szebb világ (na jó, hagyjuk az utópiát:))

Csak annyit szeretnék kérni, könnyítsétek meg a dolgom és írjatok egy (azaz egyetlenegy) színt, ami köré építhetem a meglepit!:)



8 megjegyzés:

Kósa Andi írta...

igaz jöhetek én, igy elsőnek?
a szin: vagy fűzöld vagy égkék...

Waldorf manófaktúra írta...

Újszülött blogoló is jelentkezhet? :)
Ha igen, akkor szeretnék ilyet játszani.

Manna írta...

Lassacskán egy éve blogolok és mindig lecsúsztam az első három helyről szóval most gyorsan jelentkezem :)

KicsiKató írta...

Ez gyorsan megvolt, örülök nektek:))

Abile írta...

Nálam a múltkor konkrétan senki nem jelentkezett... ettől elszomorodtam... :o(
Látom, azért még vannak lelkes és ajándékozókedvű emberek! :o))

Betsy írta...

...erről lecsúsztam :,(

Eryka írta...

Szín: drapp és sárga :)

Renáta írta...

Imádom és gyűjtöm a táskákat :) Nagyon örülnék ha egy ilyen szépség is az enyém lehetne :)Gratulálok a munkádhoz .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails