2011. március 12., szombat

játék!

A facebookon játékot ígértem, de hogy ti se maradjatok le róla, kibővítem a blogra is. Nincs más teendőtök, csak egy kommentet hagyni a bejegyzésnél március 21. 20 óráig, a nyertes pedig választhat egyet a meskán meglévő madaras táskáimból.

Figyelem! Dupla esély!:) Ha van facebook profilod, gyere és lájkold a blog oldalát és hagyj egy bejegyzést az ottani képnél is, oszd meg a felhívást facebookon, így máris kétszeres esélyed van:)

... mert zizegés van a tavaszi levegőben... :)

99 megjegyzés:

Silerika írta...

Ne csigázz tovább! A kéket, ha lehetne!!! :o))

Edina írta...

nagyon szép nyeremény és nagyon szeretném...

Eszter írta...

De jó lenne!!! A zöldet vagy sárgát szeretném. Kösöznöm a lehetőséget!

Bodnár Gréti írta...

Én is nagyon szeretném az egyiket!:)

vicger írta...

Mindegyik csodaszép!!

Monica írta...

Te jó ég!!!!!!!! Micsoda lehetőség, micsoda nagylelkűség!!! Csak ámulok, és iziben osztok, meg kiteszek, meg mindent!

Jutus írta...

Ezt a lehetőséget én sem hagyhatom ki!!!!:))

Fiona írta...

Továbbra is nagyon tetszenek a táskák! Csodaszépek!:)
Hátha az enyém lesz egyik....:)

F.Gina írta...

Bármelyiknek naggggyon örülnék !!!

En - Hababann írta...

Nem kérdés, hogy szeretnék, egy ilyen helyes táskát! Különben is, most ment tönkre a mindennapi táskám - így teljesen jó helyre kerülne ;) :P

Mázsa Viki írta...

Na, akkor még egy esély! Ide is írok! Nagyon szeretnék egy ilyen szép táska tulajdonosa lenni! :)

daire írta...

Én is jelentkezem! Annyira jók a táskáid! Megyek Fb-ra is! :)

Orsi írta...

már ki is néztem a kedvencemet:)

Carol Anna írta...

Gyönyörűek, s nem tudok ellenállni a csábításnak! Így játékra jelentkezem! :-)
Köszönöm a lehetőséget!

Susu írta...

Én se maradhatok ki! :)

Monessa írta...

Én is jövök játszani! :)

Editfolt írta...

Én is szeretném itt is ott is!

Kiwi. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zody írta...

Én is úgy társamul választanám ezeket a madárkákat!:)

lomaquilt írta...

Szépek ezek a madarak!

Ari írta...

Örülnék az egyiknek!!!

Varga Györgyi írta...

Nagyon helyesek a madaras táskáid! Nekem bármelyik megfelelne :O)

Mona írta...

Én is jövök játszani, de hozzám is be lehet ám kukkantani játékért :))

Mammka írta...

Hű,KicsiKató! Ilyen lehetőséget nem lehet kihagynom: egy Katós-táskát.:)
Tündér vagy!
Megyek lájkolni is,ha sikerül::)

Veronika írta...

Nagyon szépek a táskáid!

Kriszta írta...

Én a lilát szeretném :)

Szegusz írta...

De szeretnék nyerniiiiii! :))

Nyitnikék írta...

Nekem pont szükségem lenne egy táskára, ilyen szépet pedig nem tudnék magamnak varrni! Szeretnék Veled játszani! Már régóta zugolvaslak, mostantól pedig bejelentkezett olvasód vagyok. Nagyon tetszenek a munkáid, a kedvenceim a világítótorony ihlette tárolóid. Azért, ha nyernék ez megváltozna:-)

Mona írta...

Jöttem megduplázni az esélyemet :):)

l.móni írta...

A sárgát szeretném:)))

Trixi írta...

Én is szeretnék egy táskát :-) Zöld vagy kék madárkákkal :-) Nagyon szépek!!

Gál Helga írta...

A zöldet kérem!!!:)

Névtelen írta...

Szia!
Gyönyörűek a táskáid, nagyon szeretnék én is egyet :)
Bözsi

GhostGirl írta...

én is játszanék :)

Kozi írta...

Nagyon jó lenne megnyerni!
Köszönöm a lehetőséget!
Zsuzsi

Dorka írta...

szeretnék táskát! :)

CsákniR írta...

Tehát itt is jelentkezem,most lesz egy táskám, amit nem én varrok! :))

Dorkablogja írta...

Nagyon szépek!

Gira írta...

Annyit mutogatod ezeket a fajta táskákat, hogy most már teljesen megfertőzött. Nem élhetek nélküle... :)

beni-mami írta...

Szia! Nagyon szépek,örülnék neki,ha én nyerném.. :)
Kata

Ercsi írta...

Még egy esély... :) Még mindig imádom a kéket... :)

micuska írta...

No, akkor mégsem írtam még ide. De akkor hova? Igazán szeretnék tőled táskát.

Kendemami írta...

Szeretnék egy ilyen gyönyörűséget! És az oldal is olyan szép!!!!

Bakó Kata írta...

Úgy látom, a fehérre nem ácsingózik senki... Én örülnék neki. :)
Ha megnyerném a táskát, csak úgy röpülnék a madárkáimmal a gyerekeimért egy-egy átrobotolt nap után... Erőt adnának. ;)

Emma írta...

Bárcsak hozzám költözne egy ilyen szépséges madárpár :)

gli írta...

Nagyon tetszik, szeretném.

Zazie írta...

Nagyon szépek a táskáid, jó lenne egy ilyen :)

Kedvesem írta...

Jaj,de aranyosak,kedves ajándék lenne !

Anett írta...

Bármelyiket szívesen megnyerném!
:)

Petit Ange írta...

Szeretnék jelentkezni! Köszönöm a lehetőséget! :)

norono írta...

De gyönyörűek!

Marijja írta...

Nagyon szépek a madaraid....szeretnék nyerni egy táskát!!!!!
Köszi a lehetőséget!

Sofie írta...

Jövök itt is játszani :-)

Rita írta...

Szia! Nagyon szépek!

napos írta...

Tényleg nagyon szépek!

M. Veronika írta...

Gyönyörűek, nekem azt hiszem a sárga tetszik a legjobban :-)

Eta írta...

A türkizt szeretném !

noviamy írta...

Szia!
Jöhetek játszani?
A fészen is lájkoltam, megosztottam, és szeretnék nyerni... :)))
Amy

Redqueen írta...

Szia:)
Én is szeretnék nyerni egy ilyen gyönyörűséget=^.^=

kovtama írta...

Még lehet jelentkezni? köszönöm, gyönyörűek.

Névtelen írta...

Hát ilyeneket nem kapni a piacon az biztos!!! Az a tavaszi zizegés már engem is elért és ehhez nagyon kellene egy vidám táska :)
Sziporka

latinka írta...

Táskamániás vagyok,muszáj játszanom:))

Edina írta...

Én is szeretnék nyerni!!!! :)
Tóth Edina (edigalaxy) voltam

KisLéna írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ágnes írta...

nagyon tetszenek:):):)

Ágota írta...

Szeretnék egy ilyet!:)

Betsy írta...

Szeretnék játszani :) Köszönöm a lehetőséget! :)

Julcsi írta...

Szeretném :))

leony írta...

Nagyon szeretném...

Nikóca írta...

Gyönyörűek a táskák!
Szuper lenne nyerni! :)
Szép napot!

Erzsébet írta...

Nagyon jól néz ki. Elfogadnám!

gabus1217_8 írta...

Tavaszi szél vizet áraszt....nagyon szépek! ide és FB-re is írtam!

Gősi Gabriella

Barbara írta...

2É'kertemben egy madár"...és szeretnék egyet a vállamra is!:)csodálatosak a munkáid!Grat!

Szilvia írta...

nagyon szépek, remélem a szerencse mellém szegődik és megnyerhetem a táskát :)

Ányi írta...

Én eddig miért nem jelentkeztem?! Fel vagyok háborodva magamon! :) :) :) Köszi, hogy figyelmeztettél!

Sziranszki írta...

Szia! Szeretnék én is játszani!

katha írta...

de jó hogy nem késtelek le :)

Rita írta...

Nahát, mindegyik csodás...... nem is tudnék választani :-)))

Manoci12 írta...

Nagyon szépek a takarók!!! :)

Manoci12 írta...

Dehogy takaró... :DDD
Hol járok... :)

Zorka4 írta...

Még nem írtam volna? Hát akkor most beállnék a sorba én is !

Juhizs írta...

Igazi, szép "madár-röptetés" lesz :-)

Szilvia írta...

Nekem is nagyon tetszenek a táskák! Szeretném az egyiket!
Szilvi

KicsiKató írta...

Renáta megjegyzése egy bejegyzéssel arrébb ért célba, bemásolom, hogy ne vesszen el: Renáta írta...
Imádom és gyűjtöm a táskákat :) Nagyon örülnék ha egy ilyen szépség is az enyém lehetne :)Gratulálok a munkádhoz

Cat írta...

Én is majd nem lemaradtam.Nagyon tetszenek a munkáid. Örülnék egy ilyen szép madaras táskának. :-)

nemesgigi írta...

Nagyon szépek a munkáid. Ez a táska pedig gyönyörű!
Szép napot mindenkinek

borsoo írta...

De jó, hogy írtál újra, én is szeretnék játszani, de elfelejtettem volna. Nagyon szépek, és madarasak!!!!

Emese írta...

Nagyon szépek! Elférne a vállamon...:))

Cinkepiri írta...

Még így az utolsó pillanatokban szeretnék jelentkezni a játékodra a szép tavaszi táskáért.

:)

Kalex © írta...

Big-big beautifull!!!
A pinkire szavazok!!! :)

Varróka írta...

Szuper, a legjobbkor keveredtem IDE! Klasszak a munkáid, hátha láthatom "kézközelből" is.....

Boczee írta...

Én is beszállnék :)

Marcsi és Ági írta...

Jaj!! Majdnem lemaradtam, pedig nagyon vágynék egy ilyen táskára!!
Ági

Abile írta...

Tyűűűű, az utolsó pillanatban értem ide?? :o)

Gabi írta...

Húúú, és én még nem jelentkeztem? Gyorsan, gyorsan, én is játszom. :-)

Gabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
GAGA-Marika írta...

De jó lenne valamelyik. Én nem vagyok válogatós. Mindegyik jöhet.

KicsiKató írta...

Marika, drága, ez a játék tegnap este lejárt, de ha van facebook fiókod, gyere az ottani oldalra, hétvégén újabb indul! :)

Névtelen írta...

Szeretnék én is ilyet :)váradi-czinczár aranka :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails