2011. március 29., kedd

blogajánlók:) vol. 3.

Következzen az újabb trió:

Zsuzska blogja már erős helyzetelőnnyel indít: aminek az url-jében szerepel együtt a patchwork és táska szó, az már csak jó lehet, nm igaz, kedves táskafüggő barátosnéim? ;) Nem is okoz csalódást, de nem csak táskákat varr! Köszönjetek be hozzá:)

Hencsilli horgol is, varr is, köt is és még megannyi kézműves ágat művel, rokon lélek:), de amibe első látásra beleszerettem, az a tehene. Csúúúúúcs:)))

Hanga blogja nem kifejezetten és csak kreatív blog, bőven szó esik benne mindenféle gondolatairól és családi történéseiről, ennek különösen örülök. Szeretek kukkolni a szó nemesebbik értelmében, szeretem tudni, milyenek az emberek, mik foglalkoztatják. Persze örülök és a fotóblognak is, de ez azért más. Kukkoljatok egy kicsit ti is nála:)) (fogyókúrázók pedig ne kattintsanak ide! Ugye??! Én megmondtam!) ;)

És a mai ráadás: Cherry, akinek a neve nem újdonság számomra, hisz az őskeresztszemes korszakomból még az nlc fórumáról ismerem. Ő is polihisztor, köt, varr, hímez... Nem is akármilyen szinten. Türkiz-barna rajongók, nézzétek meg pl. ezt!!

8 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Köszönöm, hogy ajánlottad a blogomat:) Örülök,hogy tetszik a boci :)
Most már tudom miért ugrott úgy meg a számlálóm :)

Cherry Art Design írta...

Köszönöm az ajánlást és a kedves szavakat!

Betsy írta...

Van egy kis apróság számodra a blogomban :)

hanga írta...

Kicsikató, köszönöm, köszönöm, köszönöm! :)

Zsuzska írta...

Kicsikató!
Köszönöm a blogajánlást!Igazán kedves vagy! Nagyon örülök, hogy tetszenek a munkáim. :)Látszik, hogy a Te blogodat nagyon sokan olvassák, mert most nálam is igencsak megnőtt a látogatottság. Hálás vagyok érte!További sok sikert kívánok a gyönyörű munkáidhoz!

Judit írta...

Zsuzska gyerekhátizsákjai túlságosan is hasonlóak az enyémekhez:(

KicsiKató írta...

Hű, na én most próbálok nagyon pártatlan lenni... Megmondom őszintén, Judit, hogy a táskák, mei-tai-ok, amik kikerülnek a kezeid közül, majdnem totálisan felismerhetően a sajátjaid (vagyis kialakult egy rád jellemző stílus). Próbáltam nagyon szakértő szemekkel összehasonlítani, de én azt látom, a forma nyilván nagyjából adott, csakúgy, mint az applikáció használata... Vagyis így külső szemlélőként elsőre nem úgy tűnik, mintha egy kialakult stílust szeretne alkalmazni, szerintem mind a formát, mind az applikációt sokan használják... Te ezt hogy látod? (tényleg érdekel!)

Judit írta...

Kató nagyon aranyos vagy, hogy foglalkozol a bánatommal:)
Hát én úgy látom, a táska formája, technikai megoldásai, egyes mintái tőlem vannak (tündér, repülő, tűzoltó) Nem minden, az igaz, meg kicsit más is lett azért a végeredmény.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails