2011. február 4., péntek

varrjunk tavaszt!!!


Hiába próbálom elterelni a gondolataimat, minduntalan virágok, lepkék, madarak formálódnak a kezeim és a varrógéptű alatt. Sokatoknál olvasom, mennyire várjátok a tavaszt, ara gondoltam, egyesítsük erőinket! Szeretnék egy örömvarrást elindítani, aminek a témája a tavasz. Bármi, ami jól esik, amit szerettek, ami erről az évszakról eszetekbe jut, ami elvonja a gondolatainkat a fagytól és hótól.

Nyereményt most nem ajánlanék fel, inkább csak az együtt-örülés élményét:) Aki szívesen megosztja velem a tavaszi varrományának képét, küldje el e-mailben és írjon egy pár szót arról, miért is szereti/várja; összeszedem és egy bejegyzésben közzéteszem itt.

Van kedvetek? Lehetne ez afféle virtuális-közös tavaszmeditáció!:) A fotók beérkezésének határideje pedig február 21., egy hónappal a hivatalos tavasz indulása előtt:))

10 megjegyzés:

Barbaral írta...

Hú, hát nekem lenne kedvem, csak nem tudok varrni:)

De majd kukkolok:)))

KicsiKató írta...

Mi??? Jah, bocs, te nyilván nem az a Barbaral vagy, aki olyan, de olyan csodás díszeket mutatott a legutóbbi bejegyzésében, mert AZ a Barbaral szerintem TUD varrni:)

Ilyesmi keresztszemessel is jöhetsz, ha van kedved! Vagy egy kis redworkkel, jajj, de örülnék ilyesmit látni:)))

Patchwork Mill, Maria írta...

Szerintem ez nagyon jó ötlet, és mivel napok óta egy új tatyó motoszkál a fejemben (csupa virág:)), hála Neked, most tényleg meg is varrom!

Marcsi

Ui. Most kotyogtam először, de régóta olvaslak, és nagyon tetszik a blogod!

Barbaral írta...

Irul-pirul szmájli:)

Inkább azt mondanám, hogy a fotók lettek jók. Mert szerintem nem tudok varrni, bár próbálkozom:)))

Na de nem vagyok semmi jónak elrontója, majd összehozok valamit...

Kósa Andi írta...

igen-igen, lenne nekem is kedvem... hajrá tavasz... várunk ám... NAGYON

Bejus70 írta...

De jó! Én is tavaszítanék örömmel!

bemka írta...

Nekem is tetszik az ötlet....megpróbálom :)

Zorka4 írta...

Hú, de várom már én is! Kata, mindig olyan jó ötleteid vannak. lehet megpróbálkozom majd, bár most épp nem vagyok túl jól :(

KicsiKató írta...

Örülök nektek, varrjatok, fotózzatok és ímélezzetek:))

Ui.: Ma annyira, de annyira szép idő volt Kecskeméten, nálatok is?

töpszlívi írta...

Mivel már félig kész a tavaszi "varrományom" ezért én is szeretnék beszállni a játékba. :))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails