2011. január 26., szerda

netes okosságok, 2. rész: KOMMENTEK OLVASÁSA

Kezdő blogger koromban rém büszke voltam a kommentkövetési rendszeremre: a böngészőmben létrehoztam a kedvencek között egy "kommentek" mappát és oda kedvenceltem be a blogbejegyzést, ahol csiripeltem. Csak meg kellett őket nyitogatnom, ahol választ kaptam, azt töröltem a listából, ripsz-ropsz megvolt napi 1 óra alatt:)))

De ez már a múlt, olyan, mint a Wartburgokat nézegetni, nézzük, hogy csinálom ezt 2011-ben:)))

Először is: többféle űrlapot be lehet állítani a blogodban. Van ez a fajta (ezt preferálom, jól használható, nem macerás) :
és van ez:
Ezt sokáig nem szerettem, szerintem sokkal bonyolultabb az elsőnél, de már megszoktam:)

Ha megnyitom az aznapi első oldalt, ahol megjegyzést szeretnék hagyni, általában így, kitöltetlenül jelentkezik be az ablak. Megírom a magamban nem tartható észrevételeimet, amik mindenképp meg akarnak születni, beírom a nevem, jelszóm, ellenőrző kódot, de mielőtt elküldeném magvas gondolataimat, ráklikkelek az előnézetre.
Ekkor megjelenik a hozzászólásom, mééééég mindig nem küldöm el, inkább tovább szerkesztem:
De cseles vagyok, nem akarom én már ezt cicomázni (jó, az elgépeléseket azért kijavítom:), csak azért végzem el a fenti lépéseket, hogy előcsalogassam kedves barátomat, ezt itt, pirossal kiemelve:) Ha ezt kipipáljátok, akkor az összes, jövőbeli hozzászólást elküldi a postaládátokba. Szerintem "blogetikailag" fontos, hogy ha már írunk (főleg kérdezünk) egy poszt kapcsán, kíváncsiak legyünk a válaszra is, ugye? (Következő alkalommal az érem másik oldaláról, a válaszadással fogok foglalkozni:)
Na és akkor itt a "mumus" verzió, ez se nagy ördöngősség, csak bosszantó, hogy a., lassú; b., mikor már azt hinném, elküldi a hsz-t, még befrissíti az oldalt és csak akkor jelenik meg az ellenőrző szöveg; c., nem fogadja el az entert, neki bizony egeres kattintás kell (oké, ezek legyenek életem legnagyobb problémái, szerintem is:)
Szóval itt is csak annyi a dolgunk, hogy a fenti lépésekkel előcsalogassuk a kívánt alkalmazást, csak itt nem pipálni kell, simán rákattintani.
S ha már meguntuk a lelkes hozzászólók üzeneteit olvasgatni az e-mail fiókunkban, nincs más dolgunk, csak a levélben található leiratkozásra kattintani, azt megerősíteni az adott blogban és már kész is vagyunk!


ui.: sajnos ez a módszer csak blogspotnál működik, de annyian vagyunk ennél a szolgáltatónál, hogy bőven megéri alkalmazni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails